آجیل برزیلی


یک توده آجیل برزیلی قبل از آماده شدن برای نوزادانی که غذای جامد را شروع می کنند فروش آجیل و خشکبار

هشدار

آجیل برزیلی سرشار از سلنیوم است، یک ماده مغذی ضروری که در صورت مصرف زیاد می تواند باعث مشکلات سلامتی شود. حداکثر میزان توصیه شده سلنیوم برای کودکان در سنین مختلف متفاوت است: موسسه پزشکی حداکثر 60 میکروگرم در روز را برای نوزادان ذکر کرده است. 7 تا 12 ماهگی و 90 میکروگرم در روز برای کودکان بین 1 تا 3 سال. 2 یک آجیل برزیلی یا 1 قاشق چای خوری کره آجیل برزیلی حاوی تقریباً 70 تا 90 میکروگرم سلنیوم است و اگر گهگاه سرو شود، یک راه عالی است. برای به دست آوردن تمام مزایای این مهره قدرتمند بدون به خطر انداختن ایمنی.





چه زمانی نوزادان می توانند آجیل برزیلی بخورند؟

توصیه می شود بعد از اولین تولد نوزاد، آجیل برزیلی را به مقدار کم وارد رژیم غذایی کنید. این به این دلیل است که آجیل برزیل منبع بسیار بالایی از سلنیوم است، یک ماده مغذی ضروری که در صورت مصرف زیاد یا زیاد می تواند سمی باشد. 3

آجیل برزیلی ممکن است امروزه در سراسر جهان وجود داشته باشد، اما این دانه های بزرگ هزاران سال است که توسط مردم بومی آمریکای جنوبی مصرف می شود. آجیل برزیلی در غلاف های درختان با عمر طولانی رشد می کند که بر فراز سایر گیاهان در جنگل های بارانی قرار دارند. در واقع، این درختان به قدری بلند هستند که آجیل آنها - که به نام های شاه بلوط، جوویا، آجیل آمازون و پارا نیز شناخته می شود - از شاخه های آنها قابل برداشت نیست. در عوض، آجیل‌ها پس از افتادن روی زمین از غلاف‌هایشان خارج می‌شوند.


آیا آجیل برزیلی برای نوزادان مفید است؟

بله - گاهی اوقات و در مقادیر بسیار محدود. در حالی که آجیل برزیلی مملو از مواد مغذی است، حاوی مقادیر زیادی سلنیوم است، یک ماده مغذی ضروری که در صورت مصرف زیاد یا زیاد می تواند سمی باشد. بنابراین اندازه سرو را به یک آجیل برزیلی محدود کنید و فقط گاهی آن را ارائه دهید. خرید آجیل و خشکبار


الان احساس نگرانی میکنی؟ اجازه ندهید محتوای سلنیوم شما را بترساند که این آجیل خوشمزه را به طور کامل برای کودکتان سرو کنید. سلنیوم یک ماده مغذی مهم است و باید به تمام شیر خشک های نوزادان در ایالات متحده اضافه شود. آجیل برزیلی همچنین سرشار از ویتامین E، یک آنتی اکسیدان قوی، فیبر برای هضم سالم، منیزیم برای سلامت قلب و عروق و ماهیچه ها و حتی حاوی آهن و پروتئین است.


★نکته: مانند اکثر آجیل ها، آجیل برزیلی نیز ممکن است فاسد شود. آجیل برزیلی یا شیشه های باز کره آجیل برزیلی را در یخچال نگهداری کنید. آجیل برزیلی می تواند تا 1 سال در یخچال یا فریزر خوب بماند.

آیا آجیل برزیلی یک آلرژن رایج است؟

خیر. آجیل برزیلی یک آلرژن رایج در سطح جهان نیست. با این حال، آلرژی به آجیل برزیلی در بریتانیا و استرالیا شیوع بیشتری دارد. آجیل برزیلی از خانواده آجیل درختی است. در حالی که تنها 0.5٪ تا 1.2٪ از جمعیت به آجیل درختی آلرژی دارند، این آلرژی ها معمولاً مادام العمر باقی می مانند: تنها 9٪ از کودکان مبتلا به آلرژی به آجیل درختی از آن بیشتر رشد می کنند. آنها رخ می دهند، آنها می توانند شدید باشند.


اگرچه آلرژی به یک آجیل خطر آلرژی به آجیل دیگر را افزایش می دهد، به خاطر داشته باشید که حساسیت به آجیل لزوماً به این معنی نیست که همه آجیل ها باید از رژیم غذایی حذف شوند. محدودیت های آلرژی غذایی، برای کیفیت زندگی و تغذیه کودکان مهم است. اگر کودک شما به آجیل برزیلی آلرژی دارد، با یک متخصص آلرژی کار کنید تا مشخص شود که آیا می توان آجیل های دیگر را با خیال راحت به رژیم غذایی اضافه کرد یا خیر.


برای اکثر نوزادان، قبل از وارد کردن آجیل درختی به رژیم غذایی، نیازی به آزمایش آلرژی نیست. با این حال، اگر کودک شما اگزما شدید دارد یا قبلاً یک واکنش آلرژیک را تجربه کرده است، یا اگر مشکوک هستید که ممکن است به آجیل حساسیت داشته باشد، قبل از معرفی گردو در خانه، با پزشک مراقبت های اولیه یا متخصص اطفال (الف) صحبت کنید. پزشک می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا می توانید بادام هندی را به رژیم غذایی خود در خانه وارد کنید یا اینکه ترجیح داده می شود این کار را تحت نظارت در یک کلینیک انجام دهید. به خاطر داشته باشید که تعداد فزاینده ای از شواهد از مزایای پیشگیرانه معرفی زودهنگام آلرژن ها (به ویژه برای نوزادان مبتلا به اگزما) پشتیبانی می کند، بنابراین مهم است که معرفی آلرژن ها را بیش از حد ضروری به تاخیر نیندازید.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور