از جمله هوشمندی اتوماسیون خانگی

 چند نمونه الهام بخش

اجازه دهید دیگ هوشمند شما زمانی که پنل های خرید اینورتر آیمستر e1 خورشیدی انرژی تولید می کنند گرم شود. و هنگامی که هیچ خورشیدی انتظار نمی رود، می توانید دیگ بخار را از منبع خود به برق تبدیل کنید. زیرا شما همیشه به آب گرم نیاز دارید.


اجازه دهید ماشین لباسشویی هوشمند، ماشین ظرفشویی و خشک کن برنامه های خود را زمانی که پنل های خورشیدی شروع به تولید انرژی می کنند اجرا کنند. ماشین ظرفشویی باید به محض اتمام ماشین لباسشویی و غیره روشن شود. امروزه انرژی خورشیدی کافی نیست؟ مشکلی نیست سپس برنامه خشک کن به مدت یک روز به تعویق می افتد. اما شما می خواهید ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را در صورت لزوم با برق تامین کننده خود راه اندازی کنید. خودت تصمیم میگیری


زمانی که پنل های خورشیدی شما انرژی کافی تولید نمی کنند، دریافت اعلان آسان است. یا زمانی که دستگاه هایی وجود دارند که بیش از حد مصرف می کنند. و البته همه چیز در یک برنامه، زیرا شما کارهای بهتری نسبت به نظارت دائمی بر مصرف انرژی خود دارید. آیا دوچرخه برقی یا ماشین برقی امروز در خانه می ماند؟ زمانی که پنل های خورشیدی انرژی تولید می کنند آنها را شارژ کنید. همین امر در مورد ربات چمن زنی و جارو شارژی شما نیز صدق می کند. چرا در مواقعی که انرژی رایگان نیست آن را شارژ می کنید؟


خانه خود را در گرم ترین روزها خنک نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که تهویه مطبوع هوشمند شما فقط بین طلوع و غروب خورشید زمانی کار می کند که پنل های خورشیدی شما در حال تولید انرژی هستند. و اجازه دهید پرده ها یا کرکره ها به طور خودکار بسته شوند تا از گرما جلوگیری شود.


آن حوض زیبا یا آن استخر زیبا در باغ شما؟ فیلتر هوشمند باید حداقل 4 ساعت در روز کار کند، این یک واقعیت است. اما چرا باید در مواقعی که پنل های خورشیدی شما انرژی تولید نمی کنند این کار را انجام دهید؟ اگر هیچ خورشیدی انتظار نمی رود، البته می توانید همیشه از برق تامین کننده خود استفاده کنید. چون می خواهید ماهیتان زنده بماند، اینطور نیست؟

100% انرژی سبز

حتی به عنوان صاحب پنل خورشیدی، زمانی که خورشید نمی تابد، به انرژی اضافی نیاز خواهید داشت. به همین دلیل است که شما با یک تامین کننده انرژی قراردادی دارید، شاید حتی قراردادی که بیان می کند شما انرژی سبز می خواهید.



اما آیا می دانستید که این انرژی اصلاً نباید سبز باشد؟ و اینکه می توان آن را با انرژی خاکستری از نیروگاه های گازسوز یا زغال سنگ مخلوط کرد؟ اگر از انرژی خورشیدی خود به طور بهینه استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که سبزترین انرژی موجود است: انرژی که از خورشید دریافت می کنید. و چون رایگان است، هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.


کنتور مصرف برق، کنتور دیجیتال انرژی یا کنتور هوشمند برای پنل های خورشیدی، در اتاق نشیمن

سادگی برای همه چیز

راه حل نیکو بسیار ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید تعدادی دوشاخه متصل یا پریز دیواری متصل و یک هاب هوشمند بی سیم برای Niko Home Control است. به سادگی هاب هوشمند را به متر دیجیتال خود وصل کنید و تعیین کنید که چه زمانی و چگونه می خواهید پریزهای دیواری متصل یا دوشاخه های متصل به دستگاه شما را تغذیه کنند.


آیا دستگاه های هوشمند در خانه دارید؟ کامل. می توانید با اتصال آنها به Niko Home Control با استفاده از پلت فرم IFTTT به آنها بگویید چگونه کار کنند.


متر مصرف برق، کنتور دیجیتال انرژی یا کنتور هوشمند برای پنل های خورشیدی، نمایشگر

از آنجایی که کنتور هوشمند به سیستم کنترل خانگی نیکو شما متصل است، می‌توانید از تمام مزایای اتوماسیون خانگی مانند کنترل روشنایی، کرکره، تهویه، گرمایش، موسیقی و غیره و دریافت اعلان‌ها به‌صورت یک‌باره بهره‌مند شوید.


حتی می‌توانید با تلفن هوشمند، صفحه لمسی یا با کنترل صوتی، قابلیت‌ها را به دلخواه اضافه کنید. امکانات Niko Home Control بی پایان است.


کنترل خانه Niko، اتوماسیون خانگی و domotics را از اتاق خواب کنترل کنید

کیت استارت انرژی Niko Home Control

اگر می خواهید مصرف انرژی خود را اندازه گیری و بهینه کنید، نیکو راه حلی آسان و موثر برای شما دارد. کیت استارت انرژی Niko Home Control که از یک هاب هوشمند بی سیم و 3 شاخه هوشمند تشکیل شده است، بدون کمک متخصص به سرعت و به راحتی در منزل شما نصب می شود. به این ترتیب شما بلافاصله به خوبی از مصرف انرژی خود مطلع می شوید و می توانید بهره وری انرژی خود را بهینه کنید.


به زودی در دسترس خواهد بود.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور