تولید برق با پنل های خورشیدی

متداول ترین روشی که در حال حاضر استفاده می شود، خرید اینورتر آیمستر U1 تولید برق از انرژی خورشیدی است. سپس این الکتریسیته انرژی خورشیدی فتوولتائیک یا انرژی خورشیدی نامیده می شود. فتوسل ها یا سلول های خورشیدی نور خورشید را به الکتریسیته تبدیل می کنند.


 یک سطح 6 متر مربعی از صفحات خورشیدی تقریباً 1000 کیلووات ساعت برق تولید می کند.

بنابراین سلول های خورشیدی برق تولید می کنند. اما در ابتدا این هنوز جریان مستقیم است. جریان مستقیم یک جریان الکتریکی با جهت ثابت و یکسان است. اکثر لوازم خانگی هنوز با این کار نمی کنند. بنابراین باید به جریان متناوب تبدیل شود. برای این کار از یک اینورتر استفاده می کنید که به عنوان منبع تغذیه نیز شناخته می شود. با باتری های مخصوص سیستم های انرژی خورشیدی، برقی که نمی توانید فوراً از آن استفاده کنید را می توان ذخیره کرد.



تولید برق با پنل های خورشیدی. هورنباخ

پنل خورشیدی ECOFLOW

پنل خورشیدی ECOFLOW 160W

پنل خورشیدی ECOFLOW 160W

399.00 € / قطعه


به مقاله

NB!

برای سودآوری پنل های خورشیدی، باید نور خورشید کافی در تمام طول سال وجود داشته باشد. بهتر است این موضوع توسط یک شرکت تخصصی بررسی شود.


آیا می خواهید یک شروع کوچک با پنل های خورشیدی داشته باشید؟ همچنین راه حل های کوچکتری برای تولید انرژی وجود دارد. این مجموعه ای متشکل از یک پنل خورشیدی، کابل های مرتبط و یک باتری است.


برای مثال می توانید پنل خورشیدی را روی بالکن نصب کنید. این با کابل های مربوطه وصل می شود و سپس باتری به آن وصل می شود. بسته به اندازه، می توانید تمام دستگاه های ممکن را به باتری متصل کنید.


نیروگاه ECOFLOW

ECOFLOW Powerstation Delta Max 2016 Wh

ECOFLOW Powerstation Delta Max 2016 Wh

2299.00 € / قطعه


به مقاله

ایستگاه های برق


به راحتی آنلاین سفارش دهید!

تولید برق با انرژی باد

آسیاب های بادی نیز به بخش مهمی از تولید انرژی تبدیل شده اند. شما همچنین می توانید این کار را در خانه انجام دهید! البته توربین بادی آنقدر بزرگ نیست. اما اصل یکسان است. باد یک توربین را به حرکت در می آورد که به نوبه خود ژنراتوری را به حرکت در می آورد که نیرو تولید می کند. مانند سیستم فتوولتائیک، برق یا خود مصرف می شود یا به شبکه برق عرضه می شود.


برخلاف پنل های خورشیدی، برای نصب توربین بادی نیاز به مجوز دارید. و چنین توربین بادی بسیار بزرگ است. در مناطق متراکم ساخته شده تقریباً می توانید آن را فراموش کنید. و باید در نظر داشته باشید که توربین بادی هنگام چرخش صدا ایجاد می کند. اگر درست در کنار خانه شما باشد، چندان خوشایند نیست.


پمپ حرارتی یا بخاری پیل سوختی

گزینه سوم برای تولید برق توسط خود پمپ حرارتی یا گرمایش سلول سوختی است. پمپ حرارتی بر اساس اصل تولید همزمان کار می کند. این بدان معنی است که گرما و الکتریسیته هر دو از طریق یک فرآیند احتراق تولید می شوند. گرمایش گازی شما در خانه نه تنها گرم بودن آن را تضمین می کند، بلکه برق تولید می کند. به این ترتیب دو پرنده را با یک سنگ می کشی.


هورنباخ

12345678

+

شما می توانید آن را در اینجا ببینید

1

 

مخلوط سوخت و هوا


2

 

آب سرد


3

 

موتور


4

 

مبدل حرارتی گاز اگزوز


5

 

ژنراتور


6

 

گازهای خروجی


7

 

آب گرم


8

 

جاری


مزیت این است که فقط سوخت کمی برای تولید برق و گرما مورد نیاز است. با این حال، خرید CHP بسیار پیچیده و گران است. در بخش خصوصی، تقریباً تنها زمانی ارزش دارد که بخواهید با آن یک ساختمان آپارتمان تهیه کنید و چندین حزب با هم متحد شوند.


وضعیت با گرمایش پیل سوختی متفاوت است. در اینجا از تولید همزمان استفاده می‌شود، اما در طی «احتراق سرد» در پیل سوختی، یک واکنش شیمیایی بین هیدروژن و اکسیژن انجام می‌شود.


در اینجا نیز انرژی به صورت گرما و الکتریسیته آزاد می شود. برخلاف پمپ حرارتی، گرمایش با پیل سوختی برای خانه های تک خانواده نیز ارزشمند است.

https://alphainverter.ir/imaster-inverter/

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور