10 مزیت شگفت انگیز میوه های خشک و آجیل

در این دنیای پر سرعت، ما همیشه در هر کاری که انجام می‌دهیم، خرید اینترنتی آجیل اصفهان به دنبال میانبر هستیم، حتی در مورد غذا خوردن. میوه‌های خشک و آجیل «غذاهای ناسالم» کاملی هستند که بیشتر مردم برای رفع گرسنگی ناخواسته به آن تکیه می‌کنند، به‌ویژه زمانی که به آن‌ها فشار وارد می‌شود یا سعی می‌کنند به رژیم غذایی خود پایبند باشند.


میوه خشک یا خشک چیست؟

این تنقلات همه آجیل ها و میوه های خشک سالمی مانند بادام، بادام هندی، کشمش، آلو و غیره هستند که می توانید در بازارها و مغازه های اطراف خود پیدا کنید. میوه خشک اساساً میوه تازه ای است که خشک شده است. میوه ها با خشک کردن معمولی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا سایر روش های خشک کردن خشک می شوند. آب آن تبخیر می شود و فقط خمیر خشک آن باقی می ماند تا در وعده صبحانه یا در زمان استراحت میان وعده از آن لذت ببرید. هنگامی که محتوای آب حذف می شود، میوه ها به بمب های انرژی فوری با مواد مغذی غلیظ تبدیل می شوند.





رایج ترین میوه های خشک و آجیل عبارتند از کشمش، بادام هندی، بادام، گردو، خرما، انجیر، هلو و زردآلو. انواع خاصی از میوه های خشک مانند انبه، آناناس، زغال اخته و غیره نیز در انواع روکش شکری موجود هستند. در این میان میوه های خشک بدون افزودنی بهترین ها برای بدن شما هستند.



فواید شگفت انگیز میوه خشک یا خشک که حتما باید در مورد آن بدانید

گردو و بادام برای مغز و بادام هندی برای مبارزه با میگرن و زردآلو برای سلامت چشم ها و کشمش برای هضم - اینها تنها بخشی از فواید میوه های خشک و آجیل هستند. میوه های خشک نیز به روش های زیر به بدن کمک می کنند:


1. بهبود ایمنی و کمک به مبارزه با بیماری

سرشار از مواد مغذی ضروری، مزایای سلامتی میوه های خشک و آجیل را نمی توان نادیده گرفت. میوه های خشک مصرف مواد مغذی شما را افزایش می دهند زیرا سرشار از پتاسیم، آهن، فولات، کلسیم و منیزیم هستند. آنتی اکسیدان ها ایمنی شما را تقویت می کنند و شما را سالم و عاری از بیماری و سایر آفات می کنند.


2. به مبارزه با سرطان کمک می کند

اگر با بادام خیس خورده بزرگ شده اید، از همان ابتدا با سرطان مبارزه می کردید. بادام و بادام هندی به کاهش سرطان سینه معروف هستند. فیتونوترینت های موجود در زردآلو و سیب به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند و از رشد سلول های سرطان زا جلوگیری می کنند. مغزهایی مانند پسته از رشد تومورها به ویژه در ریه و پروستات جلوگیری می کند. گردو و بادام نیز با سلول های سرطانی در بدن مبارزه می کنند.


همچنین بخوانید: 10 نوع غذای فرآوری شده که باید از آنها اجتناب کنید و چرا

3. کمک به کاهش وزن

افرادی که آجیل و میوه های خشک را در رژیم غذایی خود قرار می دهند از فواید میوه های خشک برای کاهش وزن آگاه هستند. وقتی آن را در حد اعتدال مصرف کنید، به کاهش وزن و حفظ اندام کمک می کند. مشخص شده است که کسانی که در رژیم غذایی خود از میوه های خشک استفاده می کنند، چربی، قند و مواد مغذی مهم مورد نیاز برای متابولیسم فرآیند را به درستی مصرف می کنند.


4. مبارزه با یبوست

میوه های خشک مانند خرما یا انجیر فواید زیادی دارند زیرا سرشار از فیبر هستند که سلامت روده را تضمین می کند. فیبر به بدن کمک می کند تا مواد زائد را به آرامی از بدن خارج کند. سایر میوه های خشک و فیبری شامل آلو خشک و زردآلو خشک است. پسته و خرما باعث انعطاف پذیری روده ها و در نتیجه رفع یبوست می شود.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور