در اینجا، ربات ها کار را انجام می دهند - اما انسان ها مورد نیاز هستند
این باعث شده اینورتر هایتک اصفهان است که شاید کارآمدترین تولید خودرو در جهان باشد.
حدود یک ساعت رانندگی از تورکو یکی از معروف ترین مناطق صنعتی فنلاند قرار دارد. در اینجا، سالانه بیش از 90000 مرسدس بنز از یک ساختمان غولپیکر سفید بیرون میآیند - با سرعت تولیدی که کمتر کسی میتواند آن را تحمل کند.
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNXP ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNXP ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNXP ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNXP ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNXP ده درصد از تمام ربات های صنعتی در فنلاند در Valmet Automotive کار می کنند. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
همانطور که می بینید هنوز خیلی شبیه ماشین نیست
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive
تیمو کارهو
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive میگوید: ما باید دائما تلاش کنیم تا باهوشتر و سریعتر از رقبا باشیم. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive می گوید: تیمو کارهو، ما باید دائما تلاش کنیم تا باهوش تر و سریعتر از رقبا باشیم. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive می گوید: تیمو کارهو، ما باید دائما تلاش کنیم تا باهوش تر و سریعتر از رقبا باشیم. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive می گوید: تیمو کارهو، ما باید دائما تلاش کنیم تا باهوش تر و سریعتر از رقبا باشیم. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive می گوید: تیمو کارهو، ما باید دائما تلاش کنیم تا باهوش تر و سریعتر از رقبا باشیم. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
تیمو کارهو، مدیر پروژه Valmet Automotive می گوید: تیمو کارهو، ما باید دائما تلاش کنیم تا باهوش تر و سریعتر از رقبا باشیم. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
مدیر پروژه روی زمین در یک انتهای محل کارخانه در Valmet Automotive ایستاده است. در مقابل او، بازوهای مکانیکی بلند برای تولید مرسدس بنز GLC کار می کنند. صدای فلز در برابر فلز به طور مداوم در اتاق بزرگ طنین انداز می شود. بیش از 300 ربات در اینجا کار می کنند.
در جای دیگر کارخانه، حدود 200 ربات مرسدس بنز کلاس A را تولید می کنند. مجموع 600 ربات که در کارخانه با هم کار می کنند، 10 درصد از کل ربات های تولید صنعتی فنلاند را تشکیل می دهند. کارهو می گوید اینها می توانند از 16 کیلو تا 550 کیلو را تحمل کنند.
- تعداد ربات ها چندان مهم نیست. این سطح اتوماسیون است که مهم است. ما باید باهوشتر، سریعتر باشیم و از رباتها موثرتر از رقبا استفاده کنیم.
میکائیل مکی
میکائیل ماکی، مدیر ارتباطات Valmet Automotive میگوید که توسعه روباتها سریعتر از توسعه دادهها است، اگرچه بسیاری از مردم فکر میکنند برعکس است. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
Mikael Mäki میخواهم بگویم که توسعه رباتها سریعتر از توسعه دادهها است، اگرچه بسیاری از مردم فکر میکنند که برعکس است. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
Mikael Mäki میخواهم بگویم که توسعه رباتها سریعتر از توسعه دادهها است، اگرچه بسیاری از مردم فکر میکنند که برعکس است. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
Mikael Mäki میخواهم بگویم که توسعه رباتها سریعتر از توسعه دادهها است، اگرچه بسیاری از مردم فکر میکنند که برعکس است. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
Mikael Mäki میخواهم بگویم که توسعه رباتها سریعتر از توسعه دادهها است، اگرچه بسیاری از مردم فکر میکنند که برعکس است. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
Mikael Mäki میخواهم بگویم که توسعه رباتها سریعتر از توسعه دادهها است، اگرچه بسیاری از مردم فکر میکنند که برعکس است. عکس: Didrik M. Skodje/DNX
رکورد جهانی غیر رسمی
Valmet Automotive اولین ربات خود را در دهه 1980 دریافت کرد، اما تنها در سال های اخیر است که استفاده از ربات ها افزایش یافته است.
Comments
Post a Comment