پسته چیست؟


پسته همانطور که از نامش پیداست از درخت پسته می آید. این درخت قیمت پسته احمد آقایی درجه یک از آسیای دور سرچشمه می گیرد. امروزه این درختان را می توان در سایر نقاط جهان نیز یافت. در مجموعه ما با کیفیت ترین پسته های ایران، اسپانیا و آمریکا و غیره را خواهید یافت.


تنوع با پسته تازه

شما نمی توانید پوست پسته را بخورید، بنابراین مهم است که پوست آن را جدا کنید. خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید، اگر این کار را نمی خواهید، پسته پوست کنده هم در مجموعه خود داریم.


می توانید آنها را مانند سایر آجیل ها پردازش کنید: به تنهایی خوشمزه، به عنوان چاشنی در سالاد تازه یا پسته ریز آسیاب شده به عنوان آرد در غذاهای پخته شده مختلف. علاوه بر این، می توان از پسته به عنوان جایگزین گوشت نیز استفاده کرد. این آجیل سبز مخصوص را می توان به عنوان جایگزینی برای گوشت چرخ کرده استفاده کرد. مهم است که از پسته بو داده نشده و بدون نمک استفاده کنید.



خوشمزه ترین پسته ها را می توانید در De Notenshop خریداری کنید

در محدوده آن پسته ارزان قیمت پیدا خواهید کرد. متخصصان آجیل ما این آجیل های کوچک را با نهایت دقت می سوزانند، برشته و نمک می زنند. کیفیت این آجیل در درجه اول اهمیت قرار دارد.

پسته سالم

بر اساس تحقیقات (1) (2) (3) پسته اثرات مفیدی بر بدن شما دارد. در زیر لیستی از دلایل سالم بودن پسته را به شما ارائه می دهیم.


کاهش کلسترول کلسترول LDL نوعی است که شریان های شما را مسدود می کند. تحقیقات نشان می دهد که با خوردن منظم یک مشت پسته می توانید این میزان را تا حد زیادی کاهش دهید.

قلب سالم. نه تنها کاهش کلسترول خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. اسیدهای چرب امگا 3 سالم و آنتی اکسیدان های مختلف نیز به سلامت قلب شما کمک می کنند.

التهاب و آسیب سلولی کمتر. پسته سرشار از چندین آنتی اکسیدان مانند بتاکاروتن و لوتئین است. آنها به جلوگیری از پیری، جلوگیری از آسیب سلولی و رفع التهاب در بدن شما کمک می کنند.

قند خون پایدار. پسته حاوی موادی است که قند خون شما را متعادل نگه می دارد. این امر خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را کاهش می دهد. حتی اگر قبلاً دیابت دارید، پسته نیز می تواند نوسانات را کاهش دهد.

افتادن. تحقیقات نشان داده است که بخشی از پسته به عنوان یک میان وعده می تواند به کاهش وزن کمک کند. البته این فقط در صورتی صدق می کند که بقیه رژیم غذایی شما مرتب باشد!

پسته را چگونه می خورید؟

بسیاری از افراد از پسته به عنوان میان وعده استفاده می کنند. اما آیا می دانستید که می توانید از آنها در غذاهای شیرین و خوش طعم هم استفاده کنید؟ مثلا پسته در کیک خوشمزه است. همچنین می توانید از آنها به عنوان جایگزینی برای گوشت چرخ کرده استفاده کنید تا یک نسخه گیاهی از دستور تهیه کنید.


یک نکته اضافی اگر از آجیل به عنوان میان وعده استفاده می کنید: بهتر است آجیل بدون پوست بخرید تا انواع ساده و پوست کنده آن در سوپرمارکت. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر مدت زمان طولانی‌تری در پوست‌اندازی صرف کنید، تقریباً نیمی از آجیل می‌خورید، بدون اینکه احساس سیری کنید! این باعث می‌شود که با شور و شوق زیاد تنقلات نخورید و کالری بیشتری نسبت به آنچه در نظر داشتید مصرف کنید!


زیرا هرچقدر هم چیزی سالم باشد، کالری آن همچنان مهم است!

پسته های تفت داده شده و کم نمک ما به عنوان یک میان وعده ایده آل هستند. پسته ها به راحتی باز می شوند و طعم لذیذی دارند. قبل از اینکه متوجه شوید، شیشه خالی خواهد شد! علاوه بر پسته فرآوری شده، البته امکان سفارش پسته فرآوری نشده و ارگانیک نیز در د نوتن شاپ وجود دارد. ما به هر آدرسی در هلند تحویل می دهیم.

https://bit.ly/3YNecz2

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور