چه چیزی در مورد گردو مفید است و آیا آنها بهتر از سایر مغزها هستند؟


برای اینکه از قبل به شما پاسخ بدهم: گردو قیمت گردو مراغه لزوماً سالم تر از سایر آجیل ها نیست. دقیقاً به این دلیل که یک نوع آجیل حاوی آهن بیشتر و نوع دیگر ویتامین E بیشتری دارد، خوب است که با آجیل، به ویژه انواع بدون نمک، آن را تغییر دهید. گردو افزودنی ارزشمندی است، زیرا آهن، ویتامین E و ویتامین B1 را تامین می کند. همچنین حاوی چربی غیراشباع است که سطح کلسترول شما را کاهش می دهد و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. در حال حاضر این مورد در مورد آجیل های بیشتر است، اما گردو هنوز دارای برخی از خواص برای متمایز کردن خود از همتایان خود است - جناس ناخواسته.


گردو

از بین تمام مغزها، گردو حاوی مقدار نسبتاً بالایی اسید آلفا لینولنیک (ALA) است. این یک اسید چرب ضروری امگا 3 است. بدن شما خودش آن را تولید نمی کند، بنابراین به تغذیه نیاز دارد. اسیدهای چرب امگا 3 از بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند. طرفدار گردو نیستید؟ همچنین می توانید ALA را در روغن بذر کتان، روغن کلزا، روغن سویا و مارگارین های گیاهی (رژیمی) پیدا کنید.



مزایای سلامتی

گاهی اوقات ادعا می شود که خوردن گردو خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، اما به گفته مرکز تغذیه هیچ مدرک قانع کننده ای برای این موضوع وجود ندارد. گردو همچنین اغلب برای از دست دادن حافظه استفاده می شود. یک دست در روز تضمین می کند که مغز شما می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. بیماران دیابتی به دلیل تعداد انگشت شماری گردو به انسولین کمتری نیاز دارند و کنترل وزن بسیار آسان تر خواهد بود. می‌توان گفت یک مورد «کمک نمی‌کند، به درد نمی‌خورد».


با WANUTS شروع کنید

آیا یک مشت گردو را کمی کسل کننده می دانید؟ سپس گزینه های زیادی وجود دارد. مثلاً یک نان سبزیجات با گردو (برای هورمون های شما خوب است!) یا مینی کدو تنبل را با گروی و گردو پر کنید. آیا آن رومی ها بالاخره حق داشتند: الهی!

گردو را گردو نیز می گویند و از درخت گردو می آید. به طور رسمی گردو آجیل نیست، زیرا داخل گردو مانند هلو سنگی است. گردو طعم ملایم و کمی شیرین دارد و می توان از آن در غذاها استفاده کرد یا به عنوان میان وعده مصرف کرد. پوست قهوه ای گردو می تواند طعم گردو را تا حدودی تلخ کند. با حذف این غشاء طعم تلخ آن از بین رفته است. گردوی پوست کنده در تاپ نوتن موجود است تا مجبور نباشید خودتان این غشا را جدا کنید، بلکه بلافاصله از این آجیل خوشمزه لذت ببرید. تاپ نوتن استانداردهای بالایی را برای کیفیت و طعم کلی محصولات تعیین می کند. با تعیین استانداردهای بالا برای محصولات خود، می‌توانیم تضمین کنیم که شما فقط بهترین محصولات را با ما خواهید یافت. گردوهای ما نیازهای کیفیت بالای ما را نیز برآورده می کنند تا بتوانید بی خیال از آن ها لذت ببرید.

https://bit.ly/3jnWKRn

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور