طرز تهیه انواع آجیل

آجیل را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد. مثلاً خرید آجیل آنلاین می‌توان آن‌ها را در روغن سرخ کرد، می‌توان آن‌ها را خشک در فر تفت داد، می‌توان آن‌ها را نمک زد و می‌توان آن‌ها را مزه دار کرد. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد طرز تهیه انواع آجیل خواهید دید. به این ترتیب شما همه چیز را در مورد انواع مختلف می دانید و می توانید آجیل هایی را که مناسب شما هستند خریداری کنید.


آجیل خام و بو داده نشده

آجیل خام و بو داده نشده آجیل در خالص ترین شکل خود هستند. آجیل برداشت و بسته بندی می شود و سپس می توان آن را مصرف کرد. آجیل خام بو داده نشده فواید زیادی دارد. برای مثال، روش‌های آماده‌سازی خاصی می‌تواند تضمین کند که خواص خوب آجیل تا حدی از بین رفته یا کاملاً از بین می‌رود. با انتخاب آجیل خام و بو داده نشده، تمام خواص و مواد مغذی خوب این آجیل حفظ می شود و می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.



آجیل بو داده

آجیل بوداده آجیل خوشمزه ای است که لقمه ای سفت دارد و برای مصرف به عنوان یک میان وعده بسیار مناسب است. آجیل بو داده در روغن با دمای بالا سرخ می‌شود، بنابراین حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های کمی کمتر از انواع بو داده، خام و/یا برشته شده است. با این حال، تفاوت کمی در ارزش سلامتی این آجیل ها ایجاد می کند. از آنجایی که آجیل ها خود حاوی انواع چربی های غیراشباع سالم هستند، به سختی انواع چربی های دیگر مانند روغن را جذب می کنند، به طوری که مواد ناسالم نمی توانند در آجیل ها جمع شوند. آجیل بو داده میان وعده های سالمی هستند و بنابراین می توان بدون نگرانی مصرف کرد.


آجیل ارگانیک

آجیل ارگانیک همه انواع آجیل هایی هستند که در مهدکودک هایی پرورش می یابند که در آن احترام و مراقبت از مردم، حیوانات و محیط زیست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این گونه نهالستان ها از کودهای مصنوعی و آفت کش ها استفاده نمی کنند. همچنین وجود مهد کودک ممکن است به هیچ وجه برای محیط زیست، افراد و حیوانات منطقه مضر نباشد. با این حال، ارگانیک فراتر از مراقبت از مردم، حیوانات و محیط زیست است. ارگانیک نیز در مورد مراقبت از شما است. به همین دلیل است که آجیل های ارگانیک فاقد هرگونه رنگ، عطر و طعم مصنوعی هستند و می توانید بدون نگرانی از طعم لذیذ و خالص آن لذت ببرید.


آجیل بو داده

آجیل بوداده آجیلی است که در اجاق همرفتی برشته می شود. هیچ ادویه یا طعم دهنده دیگری به این آجیل اضافه نمی شود، بنابراین آنها تقریباً هیچ ارزش غذایی را از دست نمی دهند و بنابراین تقریباً به اندازه آجیل خام و بو داده نشده سالم هستند. بو دادن آجیل راه خوبی برای افزایش طعم آجیل بدون افزودن مواد مغذی اضافی به آجیل است.


آجیل شور

در اصل، تمام آجیل ها را می توان نمک زد. نمک زدن آجیل را خودتان می توانید انجام دهید، اما خرید آجیل شور نیز امکان پذیر است. نمک زدن آجیل باعث تغییر در خواص سلامتی آجیل نمی شود، اگرچه نمک زیاد برای سلامتی مضر است. به همین دلیل عاقلانه تر است که آجیل خام بخورید یا آجیل را با ادویه های مختلف مزه دار کنید.


مخلوط آجیل

مخلوط آجیل ترکیبی از انواع مختلف آجیل است. مخلوط آجیل را می توان از انواع آجیل های مختلف تشکیل داد. امکان خرید مخلوط آجیل آماده وجود دارد، اما می توانید خودتان هم مخلوط آجیل را انتخاب کنید. مخلوط آجیل برای مصرف به عنوان میان وعده عالی است، اما می تواند در انواع غذاهای مختلف نیز استفاده شود.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور