من عاشق آجیل هستم!



من تقریبا هر روز یک مشت آجیل می خورم. خواص سالم قیمت گردو آجیل برای بدن ما بسیار مهم است. آجیل سرشار از چربی های سالم است. و بدن ما واقعاً به آن چربی‌های خوب نیاز دارد، اگرچه بسیاری از رژیم‌های غذایی جواب منفی می‌دهند. علاوه بر این، بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مفید را در آجیل خواهید یافت. به دلیل پروتئین فراوان، آجیل برای گیاهخواران بسیار مهم است زیرا اغلب پروتئین بسیار کمی دریافت می کند. اما تنوع کلیدی در دریافت یادداشت شماست، زیرا یک نت دیگری نیست.


من اخیراً یک پست غذایی بسیار خوب از Notenstore.nl دریافت کردم: 3 نوع مختلف آجیل (گردو، آجیل برزیلی و بادام) و یک ترکیب سالم! و من می توانم به شما این را بگویم ....: خوشمزه بود! 🙂



آجیل برزیلی

آجیل برزیلی آجیل سالمی است آجیل برزیلی فوق العاده سالم است زیرا درختانی که در آنها رشد می کنند در خاکی بسیار حاصلخیز و تمیز ریشه می گیرند. در نتیجه بسیاری از مواد خوب از جمله سلنیوم را جذب می کنند. این ماده معدنی در رژیم غذایی ما کمیاب است، اما شما هر روز به آن نیاز دارید. ترکیب سلنیوم و ویتامین E، آجیل برزیلی را به یک آنتی اکسیدان قوی تبدیل می کند که برای مبارزه با رادیکال های آزاد ناسالم که هر روز در معرض آن هستیم به آن نیاز دارید. به لطف روی موجود در آجیل برزیلی، آنها همچنین تأثیر محرکی بر هضم و متابولیسم شما دارند. یادداشت بالا. آجیل برزیلی را مستقیماً از دست یا خرد شده در صبحانه (ماست، بلغور جو دوسر و غیره) بخورید.


گردو

گردو آجیل سالمی است افرادی که مشکلات متابولیک یا یبوست دارند می توانند از خوردن گردو سود زیادی ببرند، زیرا به دلیل داشتن فیبرهای زیاد، روده ها را تحریک می کنند. گردو در مقایسه با سایر آجیل ها حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 سالم است. علاوه بر این، این آجیل سرشار از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی نیز هست. من اغلب گردو را با سیب به عنوان میان وعده می خورم. این ترکیب تضمین می کند که سطح قند خون شما متعادل بماند. اما در ترکیبی برای غلات صبحانه یا به عنوان یک رویه روی بلغور جو دوسر نیز خوشمزه است.


بادام ها

بادام آجیل سالمی است بادام واقعا یک غذای زیبایی است. آنها منبع مهمی از ویتامین E و منیزیم هستند و سرشار از پروتئین، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن هستند. بادام حاوی بیشترین فیبر در بین آجیل ها است، بنابراین مواد زائد را نیز دفع می کند و پوستی درخشان به شما می بخشد. بنابراین از بادام در بسیاری از محصولات زیبایی نیز استفاده می شود. ویتامین E موجود در این آجیل پوست شما را انعطاف پذیر نگه می دارد و اثر آنتی اکسیدانی آن به مقابله با تأثیرات مضر خارجی کمک می کند. لطفا توجه داشته باشید بادام را خوب بجوید زیرا هضم آن سخت است. بادام ها از دستشان خوشمزه است، اما فکر می کنم حتی بهتر است آن ها را کمی کوچکتر برش داده و در صبحانه ام مخلوط کنم. به عنوان مثال به عنوان یک رویه با این پنکیک های تخم مرغ موز.


هلث میکس

ترکیب سلامتی با سوپر غذاها و آجیل ها ترکیب سلامتی شامل گوجی بری، زغال اخته، توت، توت اینکا، آجیل بادام هندی خام و کرن بری است. سوپر غذاها و آجیل، چه ترکیب خوبی! من همیشه این مخلوط را به عنوان یک میان وعده سالم می خوردم. همچنین به عنوان مخلوطی برای نوشیدنی خوشمزه است تا جایگزینی سالم برای بادام زمینی یا چیپس اغلب نمک زده شود.


آیا شما هم می خواهید این آجیل را سفارش دهید یا ترکیب سلامتی؟ می توانید این کار را در Notenstore.nl انجام دهید.


آیا شما هم بیشتر این آجیل ها را می خورید؟ یا طرفدار نت دیگری هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

https://bit.ly/3FTo5CK

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور