کدام آجیل برای خوردن مفید است؟

با یک مشت آجیل فروشی آجیل در روز (25 گرم) به بدن خود لطف می کنید. آجیل کلسترول LDL شما را کاهش می دهد، که به حفظ سلامت عروق کمک می کند. آجیل همچنین بسیاری از مواد مغذی مفید مانند فیبر، پروتئین، آهن و چربی غیراشباع را فراهم می کند.


یک مشت آجیل چقدر است؟ فیلم را ببینید.





آیا همه آجیل های بدون نمک به یک اندازه سالم هستند؟

همه آجیل ها و بادام زمینی های بدون نمک برای شما مفید هستند. پس برشته نشده (خام)، برشته و برشته شده. به بادام، بادام هندی، فندق، آجیل برزیلی، گردو، پسته و گردو فکر کنید. بادام زمینی رسماً حبوبات است، اما از نظر ترکیب و کاربرد مشابه با آجیل است. به همین دلیل است که آنها را به عنوان آجیل در این توصیه قرار می دهیم.


تفاوت هایی وجود دارد:


آجیل بو داده نشده فرآوری نشده و فقط حاوی مواد مغذی خاص خود است. آجیل هایی که هرگز بو داده ارائه نمی شوند گردو و آجیل برزیلی هستند.

آجیل بو داده مغزهایی هستند که در روغن سرخ شده اند. از آنجایی که آجیل ها در دمای بالا برشته می شوند، این آجیل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی کمی کمتر از انواع خام بو داده نشده است. این برای ارزش سلامتی آنها تفاوت چندانی ندارد. از آنجایی که آجیل در حال حاضر حاوی مقدار زیادی چربی غیراشباع سالم است، دیگر به سختی روغن جذب می کند. بنابراین آجیل بو داده تقریباً همان مقدار چربی آجیل خام دارد.

آجیل برشته شده با هوای خشک برشته می شود. در اینجا از روغن استفاده نشده است.

آجیل پخش می شود

کره آجیل و کره بادام زمینی تهیه شده از 100٪ مغزها یا 100٪ بادام زمینی نیز جزو آجیل محسوب می شوند. یک تکه نان ضخیم یک مشت حساب می شود. برچسب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نمک یا شکر اضافه نشده است.


ساندویچ با 100% کره بادام زمینی. 100% کره بادام زمینی سالم است و در چرخ پنج قرار دارد


سلنیوم و گیاهخواران

محتوای سلنیوم در مغزهای مختلف متفاوت است. از آنجایی که گیاهخواران گوشت نمی خورند، باید تا حدی سلنیوم را از آجیل دریافت کنند. به خصوص آجیل برزیلی حاوی مقدار زیادی سلنیوم است. بادام و فندق به ندرت حاوی سلنیوم هستند.


پرسش و پاسخ در مورد این موضوع

چه زمانی به کودکم بادام زمینی و تخم مرغ بدهم؟

آیا آجیل چربی بیشتری نسبت به پنیر جوان دارد؟

من نمی خواهم یا نمی توانم آجیل بخورم، آیا می توانم آجیل را جایگزین کنم؟

آیا کره بادام زمینی سالم است؟

با سایت تلفن همراه حریم خصوصی هلند تماس بگیرید

http://bit.ly/3EwE4Wt

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور