آیا می توانید همه رنگ ها را با هم بشویید؟

 چه رنگ هایی را می توانید با هم بشویید

نکات ما برای شاداب نگه داشتن رنگ های لباس برای مدت طولانی تری –


قبل از هر شستشو، برچسب‌های دستورالعمل شستشوی لباس‌هایتان را با دقت بخوانید. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان ابتدا لباس های مجاز در دستگاه را بر اساس رنگ مرتب کنید. رنگ های روشن و تیره را به خوبی از هم جدا کنید. می توانید رنگ های روشن و گرم مانند بنفش، قرمز، نارنجی و حتی زرد را با هم بشویید. سبز با آبی می آید. لباس‌های جدید یا تکه‌هایی که نمی‌خواهید رنگشان کمرنگ شود، باید با دست شسته شوند. از قدرت قهوه یا چای استفاده کنید، زیرا آنها به عنوان رنگ طبیعی استفاده می شوند. 2 فنجان (500 میلی لیتر) قهوه یا چای سیاه را دم کرده و بعد از شستشو به آب شستشوی ماشین لباسشویی اضافه کنید. پارچه‌های رنگ روشن قهوه‌ای می‌شوند، اما پارچه‌های مشکی سایه کامل‌تری پیدا می‌کنند. همیشه بررسی کنید که آیا لکه در لباس وجود دارد یا خیر. اگر اینطور است، آیا لکه ها را با مقدار کمی از قبل درمان می کنید؟ یک ترفند مفید برای حفظ رنگ لباس هایتان برای مدت طولانی تر؟ قبل از شستن آنها را از داخل بیرون بکشید! همچنین مطمئن شوید که درام را به طور کامل پر نکرده اید و ترجیح می دهید، به محض اتمام برنامه شستشو، لباس ها را در بیاورید، در غیر این صورت رنگ ها خطر پخش شدن دارند. لباس های شسته شده را آویزان کنید و لباس های رنگی خود را ترجیحاً در خشک کن نگذارید، زیرا این کار باعث می شود رنگ ها سریع تر محو شوند و همچنین خطر رفع لکه هایی را که به موقع متوجه آن نشده اید، می کند.


و شما، چه نکاتی برای روشن و شاداب نگه داشتن رنگ های لباس هایتان برای مدت طولانی تری دارید؟ : همه چیز به جز محو شدن تدریجی رنگ های لباس های مورد علاقه شما بعد از هر بار شستشو! اینگونه از لباس های رنگی مراقبت می کنید.



آیا می توانید همه رنگ ها را با هم بشویید؟

خیساندن لباس برای از بین بردن لکه - شستشوی دستی و خیس کردن بیوتکس برای استفاده برای لباس های رنگی بی خطر است. با آب ولرم و یک قاشق غذاخوری بیوتکس آب صابون درست کنید و لباس را در آن خیس کنید. سپس لباس ها را در ماشین لباسشویی با مواد شوینده مخصوص لباس های رنگی بشویید.


آیا می توان همه رنگ ها را با هم شست؟

لباس های رنگی: لباس های رنگی را چگونه می شویید و چگونه از خونریزی جلوگیری می کنید؟ - لباس‌های رنگی تقریباً هر هفته در هر خانه برمی‌گردند. زیباترین کار نیست، اما باید انجام شود. همه رنگ ها و پارچه های مختلف با هم در درام ماشین لباسشویی به شرطی که خوب پیش برود! خوشبختانه در بسیاری از موارد می توانید از پژمرده شدن و ریزش لباس جلوگیری کنید.


چه چیزی را می توانید با هم بشویید؟

حوله های شستشو و ملحفه – حوله های شستشو حوله ها، دستمال های دستشویی، دستمال ظرفشویی، دستمال های تمیز کننده و دستشویی ها باید با هم و بدون لباس شسته شوند. سپس می توانید گرم بشویید که برای تمیز کردن لباسشویی و ماشین لباسشویی خوب است. حوله های شستشو را برای یک طرح گام به گام مفید و نکات فراوان بخوانید.


چه رنگ هایی در شستشو وجود دارد؟

نکته 1: مرتب سازی بر اساس رنگ هنگام مرتب کردن لباس ها، ابتدا 3 دسته بر اساس رنگ ایجاد کنید: لباس های رنگی: لباس های رنگی. رختشویی سفید: رختشویی سفید. لباسشویی تیره: لباسشویی سیاه و خاکستری.


آیا رنگ با لباس‌های مشکی همخوانی دارد؟

مرتب‌سازی لباس‌ها - انجام بیشترین کار لباس‌شویی شاید مرتب کردن لباس‌ها باشد. وقتی لباس‌ها را مرتب می‌کنیم، اغلب خیلی دقیق یا بیش از حد بی‌احتیاط هستیم. ما به شما می گوییم که چگونه می توانید لباس های شسته شده را به بهترین نحو مرتب کنید و قبل از شستن لباس ها باید به چه نکاتی توجه کنید.


چرا باید لباس های شسته شده را مرتب کنید؟ که تعدادی از مزیت ها را فراهم می کند. ماشین لباسشویی های AEG دارای برنامه های شستشوی خاصی هستند که بهترین مراقبت را از پارچه های مختلف شما تضمین می کند. اما اگر رنگ ها و پارچه های مختلف را با هم مخلوط کنید، برنامه های شستشو کاربرد خود را از دست می دهند. ژاکت های پشمی می توانند به دلیل همین یک ژاکت قرمز کوچک شوند و لباس های سفید تغییر رنگ دهند.


بررسی اینکه آیا پارچه های ظریف در ماشین لباسشویی مجاز هستند یا نه، مهم است، بسیاری از ماشین لباسشویی ها در حال حاضر برنامه های شستشوی مناسبی برای شستشوی دستی دارند، بنابراین بهتر است این لباس ها را جداگانه بشویید. اگر لباس نو و رنگی خریده اید، عاقلانه است که ابتدا آن را جداگانه بشویید یا برای مدت کوتاهی خیس کنید.


رنگ لباس های نو ممکن است تمام شود، اگر این لباس ها را بین لباس های دیگر خود داشته باشید، می تواند برای لباس های شسته شده شما فاجعه آمیز باشد. همچنین مهم است که در نظر بگیرید کدام نوع پارچه را می خواهید بشویید. پارچه های حساس مانند پشم و اکریلیک می توانند شکل خود را از دست بدهند.


علاوه بر این، در نظر گرفتن دمایی که می خواهید لباس های خود را در آن بشویید نیز مهم است. برخی از پارچه ها می توانند دمای بالا را تحمل کنند، پارچه های دیگر ممکن است در اثر دمای بالا آسیب ببینند، تغییر رنگ دهند یا جمع شوند. از طرف دیگر، شستشوی جوشان تنها برای تمیز کردن گهگاهی ماشین لباسشویی شما خوب است.


برای اینکه تمام پارچه‌ها و لباس‌های خود را تا زمانی که ممکن است زیبا نگه دارید، مهم است که لباس‌های خود را مرتب کنید تا بتوانید تمام لباس‌های خود را تا حد امکان به طور موثر و با دقت تمیز کنید.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور