چگونه یخچال مناسب را انتخاب کنیم؟

وقتی به دنبال یک یخچال و فریزر جدید هستید، نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

 می‌توانید به راحتی به دنبال آنچه در فروش است یا ظاهری که دوست دارید بروید. به مهم ترین عوامل برای سرمایش و انجماد کارآمد توجه کنید و می توانید در درازمدت هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی کنید. در اینجا بهترین نکات را دریافت می کنید.


اولین چیزی که باید هنگام تهیه یک یخچال جدید، و احتمالاً فریزر، روشن کنید، این است که واقعاً چقدر فضای دارید. بیشتر مردم به اندازه‌گیری عرض فکر می‌کنند، اما آیا می‌دانستید که بررسی میزان فضایی که در ارتفاع دارید حداقل به همان اندازه مهم است؟


برای چی جا داری؟

برای اینکه یخچال عملکرد مطلوبی داشته باشد باید از بالا تا سقف حداقل پنج سانتی متر فاصله هوا داشته باشد تا بتواند هوای گرمی را که در فرآیند خنک سازی تولید می کند خلاص کند. بدون این گزینه تهویه، یخچال باید سخت‌تر کار کند، اما نمی‌تواند همان نتیجه را ارائه دهد. نتیجه نهایی خرابی کمپرسور است. بنابراین، به یاد داشته باشید که ارتفاع و همچنین عرض را اندازه گیری کنید.


همچنین باید به این نکات فکر کنید:


ویدیوی YouTube -

 



فضا و دکور

فضای داخل یخچال نیز مهم است. بررسی کنید کمدی که قصد خرید آن را دارید چند لیتر مصرف می کند و به یاد داشته باشید که فضای داخلی کمد در مورد اینکه چقدر می توانید از فضا به طور موثر استفاده کنید حرف های زیادی برای گفتن دارد. بهترین کار این است که یخچالی پیدا کنید که گزینه های مناسبی برای تنظیم قفسه ها و کشوها داشته باشد و نیازهای شما را برآورده کند. به عنوان مثال، آیا اغلب به فضایی نیاز دارید تا یک قابلمه بزرگ را مستقیماً در یخچال قرار دهید؟ یا نگهداری عملی چندین بطری یک و نیم لیتری مهم است؟


بسیاری از مردم فکر می کنند که کابینت های ترکیبی راه حل خوبی هستند. زیبا به نظر می رسد و فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند. متأسفانه، قطعات فریزر به تدریج برای برخی کوچک است، که شاید باید به جای آن یخچال و فریزر مستقل را انتخاب می کردند.



هوا مهم است

به یاد داشته باشید که به دلیل گردش هوا، مهم است که یخچال را کاملاً پر نکنید. اگر تمام قفسه ها پر باشد، به اندازه کافی خنک نمی شود. بنابراین، باید مطمئن باشید که آنچه انتخاب می کنید به اندازه کافی بزرگ است تا نیازهای روزانه شما را پوشش دهد.


اگر دوست دارید یخچال را با مواد غذایی خوب تهیه کنید و به طور منظم مواد تازه را از فروشگاه بخرید و همچنین زیاد فریز کنید، احتمالا باید یک کمد ترکیبی با ظرفیت بیش از 300 لیتر داشته باشید.


 


قفسه های قابل تنظیم

 


یخ زدایی خودکار

اگر یخ‌زدایی و یخ‌زدایی دستگاه‌ها به ندرت انجام شود یا به اندازه کافی کامل نباشد، باید سخت‌تر کار کنند و برق بیشتری مصرف کنند. این نیز منجر به فرسودگی اضافی و غیر ضروری موتور می شود.


امروزه می‌توانید یخچال‌هایی با یخ‌زدایی خودکار را در دست بگیرید که در میان چیزهای دیگر به آن‌ها یخ کمتر در ویرپول می‌گویند. سپس یک ترموستات الکترونیکی و یخ زدایی خودکار دریافت می کنید. این یخچال ها هنوز هم گاهی نیاز به یخ زدایی دارند، اما خیلی کمتر از یخچال هایی که این نوع فناوری را ندارند.



کالاهای سفید بدون تجمع یخ

با فناوری NoFrost بوش، فریزرهای خود یخ‌زن را دریافت می‌کنید. اینها به گونه ای عمل می کنند که هوا در داخل فریزر به گردش در می آید و رطوبت را از غذا به کندانسور می برد و در آنجا به صورت یخ زده می چسبد. یک سیم حرارتی تضمین می کند که لبه ذوب شده و به کاسه مخصوصی در بالای کمپرسور وارد می شود و سپس تبخیر می شود. تمامی تامین کنندگان یخچال و فریزر کمپلت می توانند فناوری های مربوطه را عرضه کنند.


سیستم های کاهش تجمع یخ و یخ زدگی در یخچال و فریزر به شما کمک می کند تا بیشترین استفاده را از انرژی داشته باشید. به این ترتیب مصرف برق و فرسودگی دستگاه را به حداقل می رسانید.


 


قفسه های شیشه ای نشکن

 


هنگام تزیین مناسب را انتخاب کنید

دکور همچنین در مورد راحتی تمیز کردن یخچال یا فریزر چیزهای زیادی برای گفتن دارد. عاقلانه است که به جای قفسه های شیاردار، قفسه های شیشه ای نشکن را انتخاب کنید که برای تقسیم کمد نچسبند. تمیز نگه داشتن آنها بسیار ساده تر است و از ریختن کثیفی از قفسه های بالایی به داخل کمد جلوگیری می کند. برخی نیز دارای قفسه هایی هستند که می توان آنها را در ماشین ظرفشویی شست.


برخی از فریزرها دارای فناوری هستند که در آن کویل خنک کننده به طور محتاطانه در اطراف محفظه فریزر پیچیده می شود و قابل مشاهده نیست. این کار باعث می شود که محفظه های نگهداری در فریزر بسیار راحت تر تمیز شوند.


مصرف انرژی

 


مصرف انرژی

یخچال، فریزر و کابینت های ترکیبی می توانند مقدار زیادی برق مصرف کنند. اگر نگرش آگاهانه ای نسبت به این موضوع داشته باشید، هم در هزینه و هم در محیط زیست صرفه جویی خواهید کرد. این دستگاه ها در کلاس های انرژی مختلف از A تا G هستند، جایی که A کمترین انرژی را مصرف می کند. بنابراین، لوازم خانگی را در این کلاس انتخاب کنید.



برای تجارت سودآور است

یخچال ها و فریزرهای قدیمی اغلب در کلاس های انرژی پایین تر قرار می گیرند. پس از چند سال استفاده، عایق ها و قالب گیری ها نیز از کار می افتند، بنابراین برای حفظ دما باید بیشتر تلاش کنند. بنابراین، آنها همچنین از برق بیشتری استفاده می کنند. اینها دلایل خوبی برای جایگزینی کابینت قدیمی با کابینت جدیدتر و کم مصرف تر هستند.



دمای ثابت

امروزه به فناوری جدیدی دسترسی دارید که به ثابت نگه داشتن دما و رطوبت در داخل یخچال کمک می کند. بنابراین، با بستن درب یخچال با حداقل مصرف انرژی، دمای صحیح به سرعت بازیابی می شود.


این امر به ویژه زمانی که در برای مدتی باز است، مانند زمانی که با کیسه های مواد غذایی از فروشگاه به خانه می آیید، اهمیت بیشتری دارد. برخی استعداد خاصی دارند

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور