چگونه گاز را در یخچال قرار دهیم؟


چگونه گاز یخچال را دوباره پر کنیم؟ آسان و سریع است، نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان فقط درپوش شیر را باز کنید و شلنگ را وصل کنید تا یخچال شیشه ای خود را دوباره پر کنید. تزریق گاز و ضد نشت را تحت فشار توصیه شده شروع کنید. شما هرگز نباید شیر خود را جدا کنید.


  درخواست حذف منبع

    | پاسخ کامل را در iceshop.fr ببینید


چگونه گاز یخچال را دوباره پر کنیم؟

درپوش پلاستیکی شیر را باز کنید و شلنگ را برای پر کردن مجدد و همچنین قوطی یا بطری را وصل کنید. گاز و یا ضد نشتی را با فشار توصیه شده تزریق کنید و دوباره از یخچال خود لذت ببرید. این شیر پس از نصب نباید از بین برود!



  درخواست حذف منبع

    | پاسخ کامل را در tiweo.fr مشاهده کنید

چرا یخچال خنک نمی شود؟

قسمت های مختلف برای بررسی


ترموستات، که می تواند به اشتباه تنظیم شود، گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که دما را پایین بیاورید. فن که ممکن است گرد و غبار باشد. مهر و موم درب، که ممکن است پاره شده یا به خازن، واقع در پشت دستگاه آسیب برساند.


  درخواست حذف منبع

    | پاسخ کامل را در blog.but.fr مشاهده کنید

چرا گاز یخچال نشت می کند؟

در این حالت ممکن است گاز یخچال به دلیل نشتی در سیستم خنک کننده آن تمام شود و سرمای کافی تولید نکند. همچنین می تواند دلیل مشکل ترموستات باشد. اگر این لوازم جانبی معیوب باشد، می تواند یخچال را در معرض تولید سرمای ناپایدار قرار دهد.


  درخواست حذف منبع

    | پاسخ کامل را در iceshop.fr ببینید

چگونه مدار تبرید را شارژ کنیم؟

بطری شارژ هد آپ (در فاز مایع) را به کانال مرکزی مجموعه منیفولد وصل کنید. دریچه بطری شارژ را باز کنید. با توقف نصب، با باز کردن گذرگاه های HP و LP (+میکروشیرها) مجموعه منیفولدها، یک پیش شارژ سیال را به مدار LP و HP وارد کنید.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور