نمایندگی جدید آراترون AS برای Camozzi Pneumatikk در نروژ

ما اکنون در حال گسترش پیشنهاد خود به مشتریان اینورتر هایتک f300 خود با گنجاندن پنوماتیک در محدوده محصولات خود هستیم




پس از 25 سال حضور در بازار، آراترون AS اکنون در حال گسترش دامنه محصولات خود است که شامل پنوماتیک نیز می شود.


آراترون AS قطعات، زیرسیستم ها و راه حل ها را در زمینه های مکانیک، الکترومکانیک و فناوری خلاء طراحی و به فروش می رساند.



محدوده محصولات ما شامل اجزای استاندارد ذخیره شده و همچنین قطعات، راه حل ها، ماژول ها و سیستم های سفارشی شده است.


با Camozzi Pneumatikk به عنوان یک تامین کننده جدید، آراترون موقعیت خود را در بازار Motions & Drive تقویت می کند. بسیاری از مشتریان ما در برنامه های خود به پنوماتیک درخواست می کنند و به آن نیاز دارند و بنابراین بسیار خوب است که اکنون می توانیم این را همراه با سایر محصولات خود ارائه دهیم.


Camozzi با بیش از 50 سال تجربه، کارخانه های ریخته گری و تاسیسات تولیدی خود، امروزه یک بازیگر پیشرو با طیف محصولات نوآورانه برای کاربرد در اتوماسیون صنعتی، بخش حمل و نقل و علوم زندگی است.


برای تقویت تخصص خود در این زمینه، اخیراً دو نفر با تخصص گسترده در پنوماتیک را استخدام کرده ایم. این به این دلیل است که مشتریان ما از این جهت که هنگام تماس با ما راهنمایی و راه حل های مناسب دریافت می کنند احساس امنیت کنند.


 


سیلندرها



Camozzi طیف کاملی از محرک ها را ارائه می دهد که شامل سیلندرهای کوچک و سیلندرهای پروفایل ISO است. انتخاب‌های نوآورانه شامل سیلندرهای فشرده، سیلندرهای فولادی ضد زنگ، سیلندرهای بدون ضربه، محرک‌های چرخشی، محصولات یکپارچه با مبدل‌های موقعیت و محصولات برای جابجایی هستند.


محصولات مکمل این مجموعه عبارتند از حسگرها، دستگاه های راهنما، ترمزها، قفل های استارت، کمک فنرها، لوازم جانبی پایه ها و تمام ابزارهایی که برای بهینه سازی مدار پنوماتیک نیاز دارید.


 


شیرآلات



عناصر کنترلی هسته یک مدار پنوماتیک را نشان می دهند و برای دقت و قابلیت اطمینان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.


Camozzi بالاترین سطوح کیفیت و کارایی را در مدارهای پنوماتیک تضمین می کند، با طیف گسترده ای از شیرهای پنوماتیک، شیرهای برقی و جزایر شیر، موجود در اندازه های مختلف و با جریان های مختلف برای رضایت همه بخش ها. برای کاربردهای سخت که نیاز به افزایش دقت، پاسخ سریعتر و بهینه سازی کنترل وجود دارد، Camozzi یک سری محصول با فناوری مربوطه برای کنترل فشار، موقعیت و جریان توسعه داده است.


 


 


هوا درمانی



 


اغلب کارایی یک سیستم پنوماتیک بستگی زیادی به خلوص هوای هوا دارد که حرکت را امکان پذیر می کند. برای رفع این نیاز، Camozzi طیف وسیعی از واحدهای FRL مدولار، از جمله فیلترهایی با سطوح مختلف فیلتراسیون، با کربن فعال، فیلترهای متراکم، تنظیم کننده ها، روان کننده ها، دریچه های ایزوله و دریچه های شروع نرم را ارائه می دهد. این ماژول‌ها را می‌توان به‌عنوان واحدهای از پیش ساخته، به همراه تمامی لوازم جانبی مورد نیاز، عرضه کرد.


 


 


 


پیوندها



 


محدوده استاندارد شامل اتصال دهنده های سریع، فوق سریع و جهانی، همراه با لوازم جانبی و کوپلینگ های سریع از جنس برنج، تکنوپلیمر و فولاد ضد زنگ است.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور