راهنمای خرید یخچال

 روزهای یخچال قدیمی خسته کننده گذشته است. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان امروزه، تولیدکنندگان دائماً خارج از جعبه یخ فکر می‌کنند تا فناوری‌ها، طرح‌ها و ویژگی‌های جدید را وارد خانه شما کنند. چه در حال بازسازی آشپزخانه خود باشید، چه یخچال قدیمی شما فقط نیاز به تعویض دارد، انتخاب یک یخچال جدید ممکن است دشوار به نظر برسد. این راهنما به شما کمک می کند تا روی چند چیز کلیدی تمرکز کنید که می تواند به شما در پیدا کردن یخچال یا فریزر مناسب کمک کند.



ویدیوی ما را در مورد انتخاب یخچال مناسب تماشا کنید

موضوعات این راهنمای خرید یخچال:

یافتن اندازه مناسب یخ، آب و فیلتراسیونStyleخرید آنلاین یا در فروشگاه نوآوری ها و روندها تحویل و نصب

پیدا کردن اندازه مناسب

اندازه یخچال

مهمترین نکته هنگام شروع جستجوی یخچال جدید اندازه است. یک تصور غلط رایج این است که اگر فضایی را که در اختیار دارید اندازه گیری کنید و یخچالی با آن ابعاد پیدا کنید، مناسب خواهد بود. اندازه گیری ارتفاع، عمق و عرض فقط شروع است. اطمینان حاصل کنید که فضای باز کردن درب، فضای خالی که ممکن است برای قرار دادن لولای درب، فضای تهویه، فضای تمیز کردن و نحوه تهیه یخچال در خانه و آشپزخانه لازم باشد را نیز در نظر بگیرید. کل مسیری که یخچال شما برای ورود به آشپزخانه طی می کند را اندازه گیری کنید. اگر جزیره آشپزخانه دارید، به فضای اطراف آن دقت کنید. در اینجا یک راهنمای سریع برای اندازه گیری آمده است:


عمق، عرض و ارتفاع را اندازه گیری کنید

مطمئن شوید که چندین اندازه گیری را از مکان های مختلف انجام دهید در صورتی که کابینت یا کف شما ناهموار است. ابتدا فضای کف تا پایین کابینت را اندازه بگیرید. سپس عرض را از یک طرف به سمت دیگر اندازه بگیرید. و یک اندازه گیری نزدیکتر به جلوی کابینت و یک اندازه نزدیکتر به دیوار پشتی انجام دهید. در بالای فضا و همچنین پایین اندازه گیری کنید. در نهایت، عمق دهانه را از دیواره پشتی تا لبه جلوی پیشخوان اندازه گیری کنید. به دنبال قرنیزهای بلندتر یا نرده های صندلی باشید که دورتر از دیوار بیرون بیایند.


باز شدن درب را اندازه بگیرید

درب آشپزخانه شما چقدر باید باز شود؟ بسیاری از یخچال ها برای بیرون کشیدن کشوها یا دسترسی به تمام قفسه ها نیاز دارند که درهایشان کاملا باز باشد. مطمئن شوید که درها به کمدها، پیشخوان ها، سایر لوازم خانگی یا جزایر صبحانه برخورد نمی کنند. اگر آشپزخانه باریکی دارید مراقب باشید.


فضایی برای لولا در نظر بگیرید

آیا در قسمت لولای یخچال فضای کافی برای باز شدن درب بدون برخورد به دیوارها وجود دارد؟ یک قانون سرانگشتی خوب این است که شما به حداقل دو اینچ فضای اضافی نیاز دارید تا لولا به درستی کار کند و دیوار خود را از دستگیره در محافظت کند.


اندازه گیری برای تهویه

مطمئن شوید که حدود یک اینچ فضای اضافی در بالا و پشت یخچال دارید. اگر یخچال به خوبی تهویه نشود، ممکن است انرژی اضافی مصرف کند و به موتور یا کمپرسور آسیب برساند.


درهای خانه را اندازه گیری کنید

به این فکر کنید که چگونه یخچال جدید شما وارد آشپزخانه می شود. هر درگاه را در طول مسیر اندازه گیری کنید، از جمله درب ورودی خود. ممکن است لازم باشد دستگیره در یخچال یا حتی خود درب را جدا کنید تا جا بیفتد.


سایز خانواده

اندازه گیری اندازه فیزیکی فضای یخچال شروع خوبی است. حالا به اندازه خانواده خود نگاه کنید. آیا خانواده شما به زودی بزرگ می شود؟ آیا میزبان مهمانی هایی هستید که در آن غذا سرو می شود؟ موارد زیر را در نظر بگیرید تا به شما در انتخاب یخچالی با فوت مکعب کافی ( فوت مکعب ) برای نیازهای خانواده خود کمک کند:


هر فرد بالغ حداقل به 4 تا 6 مکعب نیاز دارد. فوت فضای یخچال، با مقداری فضای اضافی برای تعطیلات و مجالس دیگر.

زن و شوهری که اغلب در خانه آشپزی نمی کنند به 12 تا 16 مکعب نیاز دارند. فوت

دو نفر که بیشتر در خانه آشپزی می کنند باید حداقل به دنبال 18 مکعب باشند. فوت

یک خانواده معمولی چهار نفره حداقل به 20 مکعب نیاز دارد. فوت، و احتمالاً بیشتر.


عادات خرید و آشپزی

یکی از مواردی که در انتخاب یخچال باید به آن توجه کنید این است که چند وقت یکبار برای خرید مواد غذایی خرید می کنید. آیا دوست دارید با خرید عمده در هزینه خود صرفه جویی کنید؟ آیا بچه هایی دارید که برای صرفه جویی در زمان به غذاهای منجمد تکیه می کنند؟ اگر چنین است، فضای فریزر بیشتری باید در لیست نیازهای شما باشد. یا برای خرید غذاهای تازه بیشتر خرید می کنید و مرتب به فروشگاه می روید؟ مطمئن شوید که ظرفیت کافی برای غذای تازه دارید. اگر اقلام منجمد بزرگتری مانند پیتزاهای یخ زده یا ورودی های بزرگ خریداری می کنید، به ابعاد محفظه فریزر توجه ویژه ای داشته باشید، به خصوص در مدل های ساید بای ساید.


فریزر بالا فریزر پایین

سبک.

هنگامی که اندازه یخچال مورد نیاز خود را درک کردید، به طرحی که بیشتر برای شما مناسب است نگاه کنید.



یخچال های درب فرانسوی

پیکربندی درب فرانسوی ترکیبی عالی از پیکربندی های ساید بای ساید و پایین فریزر است. درهای فرانسوی در بالا قرار دارند و یک محفظه یخچال بزرگ را ارائه می دهند. همه چیز از بشقاب های بزرگ گرفته تا پیتزا را به راحتی ذخیره کنید. یخچال های درب فرانسوی در مدل های 3، 4 و 5 در عرضه می شوند.


مزایا: شیک و زیبا. آرایه بسیار متنوع از تنظیمات. بسیاری از مدل‌ها دارای فریزر پایینی هستند، در حالی که برخی از گزینه‌های 4 در دارای یک کشوی دوم با ارتفاع مخالف یا قسمت پایینی با دما هستند.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور