تعمیر یخچال و گاز یخچال



اطلاعیه برنامه نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان «بازیافت-تغییر دستگاه» که در چارچوب NSRF 2014-2020 اجرا می شود، در روزنامه رسمی منتشر شد.


برنامه «بازیافت-تغییر دستگاه» به خانواده‌ها برای موارد زیر کمک می‌کند:


• جایگزینی دسته های خاصی از لوازم برقی خانگی مصرف کننده انرژی، با وسایل جدید، سازگار با محیط زیست و کارآمدتر،


• بازیافت موازی وسایل الکتریکی قدیمی که در حال تعویض هستند.





در چارچوب این برنامه، دسته های زیر از لوازم الکتریکی خانگی واجد شرایط تعویض هستند:


1. کولر گازی


2. یخچال و فریزر


3. فریزر.


برای هر دستگاه جدید اهدایی، یک دستگاه قدیمی از همان دسته باید از طریق سیستم مدیریت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی جایگزین پسماند بازیافت شود.


انتظار می رود این برنامه مزایای قابل توجهی هم برای خانوارها و هم برای اقتصاد ملی داشته باشد. هدف اصلی صرفه جویی در مصرف برق در بخش خانگی و در نتیجه کاهش هزینه های انرژی برای یک خانوار متوسط ​​است. در عین حال، کاهش ردپای انرژی باعث بهبود تعادل واردات انرژی و کاهش درجه وابستگی به منابع شخص ثالث می شود.


در کنار مزایای اقتصادی، انتظار می رود این برنامه ردپای زیست محیطی قابل توجهی داشته باشد، زیرا از طریق جایگزینی وسایل الکتریکی قدیمی و صرفه جویی در انرژی، به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند.




2. شرایط واجد شرایط بودن

2.1. شرایط شرکت ذینفعان در برنامه


ذینفعان بالقوه این برنامه، مصرف کنندگان داخلی هستند که در خانه خود، و نه در یک مکان تجاری، یک دستگاه الکتریکی قدیمی (به ویژه: تهویه مطبوع یا یخچال یا فریزر) نصب کرده اند که می خواهند آن را با یکی دیگر از فناوری های جدیدتر و کارآمدتر جایگزین کنند. .


درخواست ها توسط افراد طبیعی که قبل از 1 ژانویه 2005 متولد شده اند و به طور دائم در یونان اقامت دارند ارسال می شود. برای ارسال درخواست یک شخص حقیقی باید


• باید دارای شماره ثبت مالیات و همچنین کدهای دسترسی معتبر به خدمات آنلاین AADE باشد که از طریق آن بتوان آن را شناسایی کرد.


• اظهارنامه مالیات بر درآمد (E1) را در سال مالیاتی 2020 ارائه کرده است، یا به‌عنوان مکلف اظهارنامه فردی یا مشترک، یا به‌طور غیرمستقیم به‌عنوان «همسر/SPO1» در صورت اظهارنامه مشترک. بیانیه مربوطه باید پاک می شد.


تبیین موارد خاص:


• ذینفعان (اشخاص حقیقی ارسال کننده درخواست) که اظهارنامه مالیات بر درآمد را در سال گزارش (2020) به عنوان غیر مقیم ارسال کرده بودند، واجد شرایط نیستند.


همچنین، ذینفعانی که در سال مرجع (2020) اظهارنامه مالیات بر درآمد مشترک (مخصوصاً به عنوان بدهکار و همسر/SPO) ارائه کرده اند، واجد شرایط نیستند، در صورتی که دیگر عضو یا فرزند تحت تکفل اظهارنامه مقیم خارجی در آن سال بوده باشد.


• اعضای وابسته که اظهارنامه مستقلی ارائه نمی کنند (یعنی موظف به ارائه اظهارنامه فردی خود نیستند) نمی توانند برای شرکت خود در برنامه درخواست دهند.


هر شخص حقیقی می تواند یک درخواست واحد در مورد یک اقامتگاه ارائه دهد که شرایط زیر در مجموع وجود دارد:


• آیا اقامتگاه اولیه یا ثانویه متقاضی (مالکی، اجاره ای یا اجاره ای) است.


• دارای منبع برق فعال، خانگی (و غیر اشتراکی) است که محل اقامت متقاضی از طریق آن مشخص می شود.


ارائه بیش از یک درخواست برای اقامت یکسان توسط اشخاص حقیقی مختلف امکان پذیر نیست.


در مورد خانواده‌ها/خانوارهای دارای اقامتگاه اولیه و فرعی، تا زمانی که درخواست‌ها توسط اشخاص حقیقی مختلف (متعهد و همسر) از یک خانوار ارائه شده باشد، امکان ارائه درخواست برای هر دو اقامت وجود دارد. دیگر شرایط فعلی احراز وحدت است.


در Taxheaven بیشتر بخوانید: https://www.taxheaven.gr/news/59862/anakyklwnw-allazw-syskeyh-oles-oi-leptomereies-toy-programmatos-apo-21062022-ews-05072022-oi-aithseis

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور