یخچال های زیر پیشخوان

یخچال های زیر پیشخوان گزینه ای محبوب برای نگهداری غذا نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان و نوشیدنی هستند. آنها اغلب با درهای برگشت پذیر، مناطق تحت کنترل دما و قفسه های ضد نشت در دسترس هستند.


مراکز نوشیدنی و شراب، یخچال‌هایی هستند که برای نگهداری شراب و آبجو در دمای ایده‌آل طراحی شده‌اند. آنها همچنین می توانند به عنوان یک یخچال ثانویه برای نوشابه و آب کار کنند.


در مورد انواع مختلف یخچال ها بیشتر بیاموزید یا برخی از ویژگی های یخچال زیر پیشخوان را پیدا کنید.


ویژگی نشان داده شده: Infinity Slide Shelf



قفسه بندی به سبک انباری در داخل یخچال 

مرحله 3: ظرفیت یخچال و گزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید

وقتی در حال خرید یخچال هستید، به ظرفیت اندازه گیری شده در فوت مکعب (فوت مکعب)، نگاه کنید تا اندازه کل را مقایسه کنید. در هنگام خرید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:


چقدر از فروشگاه مواد غذایی به خانه می آورید و چند نفر در خانواده شما هستند - این به شما کمک می کند فوت مکعب مورد نیاز خود را تعیین کنید.

دسترسی سریع به موارد دلخواه و افرادی که باید به آنها دسترسی داشته باشند - کشوهای بیرونی یا مناطق ذخیره سازی در فضای داخلی در به شما امکان می دهد تنقلات را در جایی که دسترسی به آنها آسان است ذخیره کنید.

چه نیاز به نگهداری اقلام بلند و چه بشقاب‌های بزرگ داشته باشید، سبک‌های خاصی مانند درب فرانسوی و کنار هم معمولاً راه‌حل‌های ذخیره‌سازی تخصصی مانند قفسه‌های کشویی و سینی‌های پهن دارند.

چه به یک یخچال با ظرفیت استاندارد با حدود 20 فوت مکعب نیاز داشته باشید، چه به یک یخچال بزرگ با ظرفیت حدود 30 فوت مکعب. اگر فضای محدودی دارید یا یک خانواده کوچک دارید، ظرفیت یخچال با فضای کوچک معمولاً از 11 تا 18 فوت مکعب است. اگر به دنبال ابعاد مینی یخچال هستید، معمولاً حدود 4 تا 5 فوت مکعب کار می کنند.

اگر اغلب به فضایی برای خرید انبوه فریزر یا فضای ذخیره‌سازی مواد غذایی تازه نیاز دارید، انتخاب گسترده‌ای از فریزرهای قفسه‌ای و ایستاده ما، اغلب زمانی که نیازهای ذخیره‌سازی شما تغییر می‌کند به یخچال تبدیل می‌شوند و همچنین دارای سبدهای کشویی در 3 سطح ذخیره‌سازی هستند تا غذا را در معرض دید و آسان نگه دارید. برای دسترسی.

درباره یخچال های با ظرفیت بزرگ و یخچال های کوچک با ظرفیت بیشتر بدانید.


 


مرحله 4. به دنبال ویژگی های یخچالی باشید که استفاده می کنید

قبل از خرید یخچال، به ویژگی هایی که بیشتر استفاده می کنید فکر کنید. در اینجا چند ویژگی یخچال ذکر شده است:


دستگاه پخش یخ و آب.

ذخیره سازی تخصصی مانند قفسه های اسلاید Infinity برای قرار دادن اقلام بلند، سازماندهی فریزر طبقه ای و سطل های درب گالن قابل تنظیم برای بارگیری انعطاف پذیری و ذخیره نوشیدنی هایی مانند آبجو، نوشابه و آبمیوه.

ویژگی های عملکردی مانند خنک کننده دوگانه، که در آن سیستم های خنک کننده اختصاصی اطمینان حاصل می کنند که مواد غذایی تازه و منجمد در محیط مناسب ذخیره می شوند.

شخصی که یادداشت های چسبناک را روی یخچال Whirlpool® قرار می دهد

مرحله 5: رنگ یخچال مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمام کنید


روکش های یخچال از سیاه و سفید سنتی گرفته تا فولاد ضد زنگ در رنگ های مختلف متفاوت است. تمام رنگ های موجود را کاوش کنید تا مناسب خود را پیدا کنید. و اگر به دنبال پوششی هستید که به راحتی پاک شود، Whirlpool دو پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت را ارائه می دهد:


فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت

ضد زنگ مشکی مقاوم در برابر اثر انگشت

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور