بحران انرژی، بررسی چگونگی دسترسی به انرژی پایدارتر

 بحران انرژی، بررسی چگونگی دسترسی به انرژی پایدارتر در ساختمان‌ها اینورتر ls و تأسیسات تولید را بیش از هر زمان دیگری مرتبط می‌سازد. راه حل های سبز مزایایی را هم در بیانیه آب و هوا و هم در بیانیه سالانه ارائه می دهند.


کمتر کسی شک دارد که بحران بر عرضه انرژی اروپا تأثیر می گذارد. قیمت گرما، گاز، سوخت زیستی و برق به شدت در حال افزایش است.


این به خودی خود یک عامل کمک کننده قوی برای صاحبان ساختمان و ساخت و ساز در تمام صنایع و بخش ها است که به دنبال راه حل های جدید برای برآوردن نیازهای رو به رشد انرژی خود و در عین حال کنترل هزینه ها هستند.


اما پایداری نیز نقش به‌طور پیوسته مهم‌تری ایفا می‌کند. مشتریان، شرکای تجاری و مقامات از شرکت ها انتظار دارند که به شیوه ای پایدار و مسئولانه از نظر زیست محیطی فعالیت کنند.


درباره ریزشبکه ها بیشتر بیاموزید و گزارش ما در مورد ریزشبکه ها را دانلود کنید.



راه حل های یکپارچه و هوشمند


این ترکیب نیازمند راه حل های یکپارچه و هوشمند است که پنج الزام اساسی را برآورده می کند:


آنها پایدار هستند، زیرا از انرژی سبز بیشتری استفاده می کنند

آنها از انرژی موجود هوشمندانه تر استفاده می کنند و در نتیجه به کاهش بار در شبکه تامین کمک می کنند.

آنها انعطاف پذیر هستند و می توانند با تغییر بارها و قیمت های فرار سازگار شوند

هزینه ها را کاهش می دهند

آنها از تحول سبز جامعه حمایت می کنند، به عنوان مثال با ایجاد آسان تر ایستگاه های شارژ بیشتر برای خودروهای الکتریکی برای شرکت ها

یک راه حل کاملاً غیرمنتظره، ریزشبکه ها هستند که به طور قابل توجهی به افزایش پایداری و کاهش بالای قبض برق کمک می کنند.


به طور خلاصه، ریزشبکه یک شبکه الکتریکی مستقل با تولید برق محلی خود است. برق «محلی» از سلول‌های خورشیدی و توربین‌های بادی به‌دست می‌آید، همراه با امکان ذخیره موقت برق تولیدی خود برای استفاده بعدی - به‌ویژه در مواقعی که قیمت برق بالاترین است.


از نظر مالی جذاب است

این امر ریزشبکه ها را از نظر اقتصادی برای صاحبان ساختمان ها و تأسیسات با مصرف برق زیاد جذاب می کند. حداقل به این دلیل که چالش‌های کنونی در بازار انرژی هم قیمت‌ها را بالاتر و هم بی‌ثبات‌تر از همیشه می‌کند. توسعه ای که با تایید سازمان تامین نروژی مدل تعرفه 3.0 شتاب بیشتری خواهد گرفت.


با مدل تعرفه جدید، طبق گفته سازمان Green Power دانمارک، مشتریان تجاری باید بر اساس حداکثر توانی که از شبکه برق می گیرند، بیشتر بپردازند.


بنابراین، سرمایه گذاری در راه حل هایی که باعث استفاده بهتر از مقدار انرژی موجود، تولید انرژی سبز در وسیع ترین حد ممکن و کنترل بار در زمان واقعی می شود، به صرفه است.


مدیریت هوشمند با پیش بینی ها و داده های زمان واقعی

یکی از اجزای اصلی یک ریزشبکه مدیریت با نرم افزار هوشمند در فضای ابری است. مدیریتی که با ادغام پیش‌بینی‌ها و داده‌های بی‌درنگ در مورد آب‌وهوا و قیمت‌های انرژی، تعدادی از تصمیم‌های مهم در مورد زیر را خودکار می‌کند:



برنامه ریزی و بهینه سازی تولید و مصرف

خرید برق از شبکه تامین زمانی که قیمت مطلوب باشد

وقتی قیمت بالا می‌رود، به جای خرید از برق تولیدی خود استفاده کنید

یک مثال افزایش بار ناشی از رشد تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی است. برای هر شرکتی، با مدیریت هوشمند بار، صرفه جویی قابل توجهی وجود خواهد داشت. به طوری که تنها زمانی می توانید برق را به ایستگاه های شارژ اختصاص دهید که به ظرفیت آزاد خود برای آن رسیدید. برعکس، باید در عوض نیروی بیشتری از شرکت تامین کننده خریداری کرد.


در اینجا، ریزشبکه‌ها و نرم‌افزارهای هوشمند آن‌ها در مقایسه با LMS سنتی (سیستم‌های مدیریت بار) پیشرفت بیشتری را نشان می‌دهند، زیرا ریزشبکه‌ها نیز موارد ممکن را در نظر می‌گیرند. تولید برق خود و قیمت فعلی برق.


ریزشبکه ها هم برای شرکت های منفرد و هم برای شبکه برق در یک چشم انداز اجتماعی بزرگ تر یک برد هستند. مورد دوم است، زیرا ریزشبکه ها مقداری از بار در حال رشد را از شبکه سراسری حذف می کنند، که به طور فزاینده ای با چالش مواجه می شود.


اگر به راهنمایی بیشتر در مورد Microgrids نیاز دارید، می توانید از طریق فرم تماس ما با Schneider Electric تماس بگیرید.


علاقه رو به رشد

هم شرکت های دولتی و هم خصوصی در بسیاری از صنایع مختلف می توانند مزایای کنترل هزینه های انرژی خود و افزایش پایداری را ببینند.


به همین دلیل است که ما در اشنایدر الکتریک علاقه فزاینده ای به شنیدن بیشتر در مورد امکانات ریزشبکه ها احساس می کنیم. ما قبلاً به تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها در سراسر جهان برای ساخت ریزشبکه کمک کرده ایم.


از جمله، ما به ارزیابی نیازها، مشاوره در مورد گزینه ها و اطمینان از اینکه مشتریان حداکثر سود را از سرمایه گذاری خود با راه حل های نرم افزاری هوشمند مانند EcoStruxure Microgrid Operation و EcoStruxure Microgrid Advisor می برند، کمک می کنیم.


از طریق گروه LinkedIn اشنایدر الکتریک، اتوماسیون ساختمان دانمارک، به روز باشید و سوالات خود را بپرسید. این گروه انجمنی برای علاقه مندان به اتوماسیون ساختمان و بهینه سازی انرژی است. محتوای این گروه نه تنها اشنایدر محور است، بلکه به زوایای جدیدی اشاره می کند و الهام بخش صنعت است.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور