آیا نیاز به تعمیر یخچال بردا دارید؟

آیا یخچال شما درمان را نشان می دهد؟ آیا یخچال شما تعمیر یخچال اصفهان دیگر به درستی کار نمی کند و آیا اگر متخصص به آن نگاه کند دوست دارید؟ سپس دیگر نگاه نکنید. سرویس فنی Schenk en Van Dijk مکان مناسبی برای تعمیر یخچال در بردا می باشد. هیچ چیز آزاردهنده تر از کار نکردن یخچال شما نیست. بنابراین می‌توانیم تصور کنیم که دوست دارید در اسرع وقت یک نگاه تخصصی به دستگاه کالاهای سفید خود داشته باشید. خدمات فنی Schenk en Van Dijk می تواند به سرعت و ارزان یخچال شما را بررسی و تعمیر کند.


Schenk en Van Dijk Technische Dienst سالها تجربه در تعمیر کالاهای سفید دارد. تقریباً تمامی لوازم خانگی از برندهای زیر را می توانیم تعمیر کنیم: AEG، Ariston، ASKO، ATAG، Bauknecht، Bosch، Electronics، ETNA، Indesit، LG، Pelgrim، Siemens، Whirlpool و Zanussi. اگر برند شما در لیست نیست، همیشه می توانید با ما تماس بگیرید. شما می توانید یک تعمیر یخچال بردا را در Schenk و Van Dijk در Breda ترتیب دهید!



ما (تقریبا) تمام دستگاه های مارک های زیر را تعمیر می کنیم:

AEG، ASKO، ATAG، Beko، Bosch، Siemens، Bauknecht، Samsung، ETNA، Ariston، Indesit، LG، Electronics، Pelgrim، Zanussi، Whirlpool.


ما تعمیرات انواع و برندهای اجناس سفید را انجام می دهیم. آیا برند شما در لیست نیست؟ دریغ نکنید و فوراً با ما تماس بگیرید!


تعمیر یخچال بردا | ون دایک تی دی | تعمیر یخچال بردا

قیمت های مقرون به صرفه برای تعمیر یخچال شما بردا

به دنبال تعمیر یخچال بردا هستید؟ خدمات فنی Schenk en Van Dijk متخصص در بردا و مناطق اطراف آن است. با توجه به تجربه چندین ساله ما، می توانید برای بررسی و تعمیر یخچال خود به طور کامل روی ما حساب کنید. ما متخصص تعمیر یخچال بردا هستیم!


به خوبی می توانیم تصور کنیم که اگر یخچال شما دیگر به خوبی خنک نشود و احتمال خراب شدن غذا وجود داشته باشد، آزاردهنده است. آیا یخچال شما خراب شده یا یخچال شما دیگر کار نمی کند؟ سپس به شما توصیه می کنیم که مستقیماً با ما تماس بگیرید.


ما فوراً یک قرار ملاقات با شما تعیین می کنیم تا مطمئن شویم که یخچال شما در مدت زمان کوتاهی دوباره به درستی کار می کند. تکنسین های ما خوشحال می شوند که به شما مراجعه کنند تا یخچال شما را طبق دستورالعمل های صحیح بررسی کنند. قبل از اینکه تعمیر یخچال شما را شروع کنیم، قیمتی را در اختیار شما قرار می دهیم. به این ترتیب شما دقیقاً می‌دانید که کجا ایستاده‌اید و بعد از آن با هیچ غافلگیری مواجه نخواهید شد.


این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید یخچال خود را توسط کارشناسان Schenk en Van Dijk Technische Dienst تعمیر کنید. Schenk en Van Dijk فقط با قطعات جدید تعمیر می شود. علاوه بر این، شما سه ماه ضمانت تعمیراتی که ما انجام می دهیم دریافت می کنید. در صورت بازگشت همان نقص با همان شکایت در این مدت، ما آن را رایگان حل خواهیم کرد.


گارانتی با تعمیر یخچال بردا

آیا می خواهید در مورد امکانات تعمیر یخچال خود در منطقه بردا بیشتر بدانید؟ ما می خواهیم شما را به دیدن وب سایت ما دعوت کنیم. از خدمات بسیاری که ارائه می دهیم شگفت زده شوید. سرویس فنی Schenk en Van Dijk خوشحال می شود برای بررسی و تعمیر یخچال شما به شما مراجعه کند!


اینها قطعیت های شنک و ون دایک است:

✅ فقط با قطعات جدید تعمیر می کنیم!

✅ ما برای تعمیرات خود گارانتی ارائه می دهیم!

✅ ما برای جلوگیری از نقص توصیه می کنیم!

✅ می توانید با پین یا نقدی پرداخت کنید.

✅ به زودی می آییم

✅ تقریبا تمام دستگاه ها را تعمیر می کنیم!

✅ ارائه نرخ های مقرون به صرفه

✅ در مورد نرخ ها شفاف هستند.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور