ابزار دقیق تهویه مطبوع

 تعادل سیستم کلی اینورتر اصفهان گرید نیاز دارد

ابزار دقیق تهویه مطبوع

الزامات ایمنی

کنتورهای هوشمند برای عملکرد کارآمد

هنگامی که تصمیم گرفته شد که این منابع به سیستم شبکه معمولی متصل شوند ساده ترین شکل اتصال مستقیم جریان تولید شده به بار است اما در صورت نیاز به ذخیره سازی وضعیت تغییر می کند.




برای ذخیره سازی باتری به همراه کنترلر شارژ مورد نیاز است. نمودار استاندارد برای ذخیره سازی به این صورت خواهد بود…

نمودار کلی سیستم انرژی خورشیدی با باتری‌های ذخیره‌سازی، AC & DC بار باتری‌ها به عنوان پشتیبان استفاده می‌شوند و هنگامی که به برق بادی یا فتوولتائیک متصل می‌شوند، وسیله‌ای موثر برای ذخیره‌سازی هستند. باتری‌ها (اسید سرب) باتری‌هایی با چرخه عمیق هستند و اگر به درستی نگهداری شوند حدود 9 تا 10 سال عمر می‌کنند.


تنظیم جریان به باتری به طور کامل توسط کنترل کننده شارژ کنترل می شود. آیا کنترلر باتری را کاملاً شارژ نگه می دارد و همچنین از شارژ بیش از حد باتری جلوگیری می کند؟ علاوه بر این، هنگامی که جریان اضافی توسط بار کشیده می‌شود، کنترل می‌کند و همچنین با استفاده از شنت از شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کند.


سپس تهویه قدرت مهمترین چیزی است که باید انجام شود. انرژی تولید شده توسط این منابع بیشتر در DC است بنابراین تبدیل DC به AC برای انتقال و توزیع AC در سیستم ضروری است.


تطبیق فرکانس

تطبیق ولتاژ

تطبیق فاز

تطبیق توان ثابت با نوسان

برای انجام این تهویه برق از اینورترها استفاده می شود. هزینه اینورترها مرحله بعدی است که شامل موارد زیر است


حوزه و سطح کاربرد

کیفیت برق

ولتاژ جریان ورودی

ولتاژ AC مورد نیاز

نیازمندی های قدرت

سایر ویژگی های اینورتر مانند متر و چراغ های نشانگر.

تجهیزات ایمنی

ایمنی مهم‌ترین عاملی است که در هنگام خرید و فروش برق به ذهن متبادر می‌شود.سیستم‌های ایمنی کل سیستم‌ها را از آسیب‌دیدگی ناشی از رعد و برق ناگهانی، درایوهای برق و نشتی یا جریان معیوب محافظت می‌کنند.


اینها مراحلی بود که می‌تواند ما را به ادغام منابع انرژی تجدیدپذیر با شبکه‌های هوشمند هدایت کند و با استقرار این سیستم‌ها می‌توان اکثر بارها را به اشتراک گذاشت و نیازهای ما را برآورده کرد.



Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور