کنترل کننده های سایه موقعیت خورشید را برای راحتی بیشتر ردیابی می کنند

 راه حلی که حتی زمانی که خورشید در تمام خرید اینورتر آیمستر a1 طول روز روشن است، نور یکنواخت داخلی را فراهم می کند، واقعاً باورنکردنی است. «

Flughafen Stuttgart GmbH




عملکرد پرده‌ها که موقعیت خورشید را ردیابی می‌کنند، مخصوصاً برای کارمندان - به‌ویژه آن‌هایی که در یک دفتر گوشه‌ای رو به شمال شرق هستند، جذاب بود. پرده ها در این دفتر در هنگام سحر پایین می آیند و بسته به سطح روشنایی تنظیم شده در پیکربندی به تدریج بالا می روند. موقعیت پرده ها و در نتیجه شدت نور در دفاتر با میزان روشنایی تعریف شده تنظیم می شود. این تضمین می کند که روشنایی در دفاتر همیشه یکسان است، زیرا حرکت خورشید به طور یکنواخت ساختمان را از داخل روشن می کند.



هنگام خودکارسازی SkyPort در اشتوتگارت، سایبانی که موقعیت خورشید را دنبال می کند، مهم است.


اتوماسیون اتاق با flexROOM®


این امکان پذیر است زیرا یک جعبه توزیع آب و هوا flexROOM® مهمترین داده های آب و هوا را جمع آوری می کند و آن را به تمام سیستم های اتوماسیون اتاق منتقل می کند. جعبه توزیع آب و هوا موقعیت دقیق خورشید را محاسبه می کند و به طور دقیق پرده ها را برای دستیابی به شرایط نوری بهینه کنترل می کند. عمق و وسعت فناوری ساختمان SkyPort مزایای مدیریت انرژی بسیاری را ارائه می دهد و از اهداف پایداری FSG پشتیبانی می کند. اتصال خودکار گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع و پرده باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در هنگام سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستان می شود. نمونه دیگری از صرفه جویی در انرژی، سیستم های روشنایی و تهویه تشخیص حرکت در حمام ها هستند. این سیستم همچنین بالاترین سطح انعطاف پذیری اتوماسیون اتاق را به FSG ارائه می دهد و می تواند از طریق پیکربندی ساده به جای برنامه نویسی وقت گیر سفارشی شود. بهترین بخش در مورد سؤالات در مورد فناوری اتاق SkyPort این است که "نه" دیگر پاسخی نیست.


عکس: هولگر والش | 360 درجه


کنترل کننده های سایه موقعیت خورشید را ردیابی می کنند

کنترل کور، که موقعیت خورشید را ردیابی می کند، به ویژه برای کارمندان جذاب بود، به خصوص در یک دفتر گوشه ای با نوردهی شمال شرقی. پرده ها در این دفتر در هنگام سحر پایین می آیند و بسته به سطح روشنایی تنظیم شده در پیکربندی به تدریج بالا می روند. موقعیت پرده ها و در نتیجه شدت نور در دفاتر با میزان روشنایی تعریف شده تنظیم می شود. همانطور که کارکنان FSG می گویند، "راه حلی که نور یکنواخت داخلی را حتی زمانی که خورشید در تمام طول روز حرکت می کند فراهم می کند، نبوغ است." ما همیشه شرایط نوری یکسانی داریم و هنوز هم می‌توانیم از اثرات تنظیم کننده آب و هوای محافظت در برابر آفتاب بهره ببریم. ”


این امکان پذیر است زیرا جعبه توزیع آب و هوا flexROOM® مهمترین داده های آب و هوا را جمع آوری می کند و آن را به تمام سیستم های اتوماسیون اتاق منتقل می کند. جعبه توزیع آب و هوا موقعیت دقیق خورشید را محاسبه می کند و به طور دقیق پرده ها را برای دستیابی به شرایط نوری بهینه کنترل می کند.


عمق فناوری ساختمان در SkyPort مزایای مدیریت انرژی اضافی را فراهم می کند و از اهداف پایداری FSG پشتیبانی می کند. اتصال خودکار گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع و پرده ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستان می شود. نمونه دیگری از صرفه جویی در انرژی، سیستم های روشنایی و تهویه تشخیص حرکت در حمام ها هستند. این سیستم FSG بالاترین درجه انعطاف پذیری را در اتوماسیون اتاق ارائه می دهد. بهترین چیز در مورد سؤالات در مورد فناوری اتاق این است: دیگر پاسخ منفی وجود ندارد.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور