هواپیماهای بدون سرنشین: ابزارهای ضروری برای بخش صنعتی (و بیشتر)


در بخش صنعت، لحظات بازرسی و کنترل برای بهینه سازی قیمت اینورتر فرآیندها و افزایش کارایی عملیاتی استراتژیک است. امروزه هواپیماهای بدون سرنشین از راه دور هواپیماهایی را که در بخش‌های مختلف ظهور می‌کنند: از ارتش گرفته تا اوقات فراغت، از طریق کاربردهای صنعتی، مسئولیت این وظیفه حیاتی را بر عهده می‌گیرند.


مزایای پهپاد

پهپادها یا پهپادها (وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین) به لطف توانایی بازگرداندن داده های بصری، رادیومتری، حرارتی و محیطی مفید برای انجام چندین عملیات، فرصت های قابل توجهی را در تاسیسات تولیدی ارائه می دهند. پهپادها بازرسی و نظارت دقیق و مستمر، دقیق و در زمان واقعی را حتی در محیط های خطرناک یا صعب العبور ارائه می دهند.

توانایی تجزیه و تحلیل، همراه با دید تقریبا نامحدود در فیلم های هوایی و توانایی جمع آوری انواع مختلف داده ها، پهپادها را به متحدان عالی صنعت 4.0 در زمینه های مختلف مانند کارخانه های بزرگ صنعتی، معدن، بنادر دریایی و گاز نفت تبدیل می کند.


طراحی مکانیک پرواز

بنابراین چالش به سمت طراحی پهپادهای صنعتی تغییر می‌کند که باید حداقل زمان پرواز و الزامات محموله را برآورده کنند.

در واقع، وزن کل پهپادها و حسگرهای آنها بر عمر باتری و در نتیجه، استقلال پرواز تأثیر می گذارد. به منظور بهبود ویژگی‌های پرواز، تلاش‌هایی برای افزایش چگالی انرژی باتری‌ها، تا حدودی مانند خودروهای الکتریکی، انجام می‌شود.


ارتباط با سیستم کنترل صنعتی

پهپادهای صنعتی تبادل داده ها را تسهیل می کنند: حسگرهای نصب شده روی آنها مستقیماً با کارخانه اصلی یا شبکه برق ارتباط برقرار می کنند. این امر مستلزم انتقال امن ارتباطات دو طرفه و همگام سازی پروتکل منطقی است. علاوه بر این، اتصال پهپادها به اینترنت آنها را به بخشی از زیرساخت ابری تبدیل می کند. این ادغام شامل تخصیص پهپادها با رابط های برنامه نویسی کاربردی است.



سیستم فراسوی خط دید

آخرین مورد اضافه شده به دنیای پهپادها حالت Beyond-Visual-Line-Of-Sight (BVLOS) است، سیستمی که به شما امکان می دهد پرواز را فراتر از محدوده دید خلبان کنترل کنید. با نشان دادن ایمنی و کارایی BVLOS برای پهپادها در محیط صنعتی، نه تنها می توان موانع قانونی، بلکه میدان دید محدود خلبانان را نیز از بین برد.

این نوآوری این امکان را فراهم می کند:


پرسنل شبکه برق برای نظارت بر خطوط کابل در راهروهای طولانی؛

انجام بازرسی عمیق برای تشخیص نشت و نظارت بر اتصالات، فلنج ها و سیستم های متقاطع در پالایشگاه ها.

بررسی زیرساخت‌های نیروگاه‌های نفت و گاز، افزایش ایمنی آنها و تسهیل واکنش به موقع در شرایط اضطراری.

نقشه، بررسی و راهنمایی بنادر و ترافیک؛

مدیریت موجودی و بازرسی در معادن.

Comments

Popular posts from this blog

طرح سوخت فریون

درب اتوماتیک صنعتی

تعمیر یخچال در سراسر کشور